مکمل بنزین
گوناگونخبر

شورولت خط تولید کامیونت‌های نیمه سنگین خود را برای سال 2016 به‌روز می‌کند

کمپانی شورولت برای سری محصولات جدید خود از خط تولید Heavy Duty برنامه‌های خوبی دارد. بزرگ‌ترین تغییر محصولات جدید شورولت افزودن سیستم دیجیتال برای کمک به فرمان پذیری خودرو است. قابلیتی که به نگهداری راحت‌تر خودرو در جاده و بزرگراه کمک می‌کند، چه خودرو در حال کار باشد و چه نباشد!

chevrolet-heavy

قرار است برای ارایه و عرضه بهتر حس فرمان پذیری، این سیستم بر روی تمامی خودروهای سنگین و نیمه سنگین کابین‌دار و غیر کابین نیز نصب و اجرا شود. همچنین قرار است سیستم جدید چرخ‌های این خودرو نیز در قالب پکیج جدیدی، از ابتدا بر روی این محصولات قرار گیرد.

بهره‌گیری از یک سیستم تاچ اسکرین 7 اینچی همراه با توانایی پشتیبانی از نرم افزار Android Auto و Apple Car Play نیز از بروز رسانی‌های دیگر شورولت است. البته ورژن 8 اینچی این صفحه نیز در مدل‌های خاص موجود است اما فقط توانایی پشتیبانی از نرم افزار اپل را دارد! شورولت قول داده است که توانایی پشتیبانی از نرم افزار اندروید را نیز به نسخه بزرگ‌تر در آینده‌ای نزدیک اضافه سازد.

سیستم شارژ وایرلس نیز به زودی بر روی پیکاپ‌های مدل 2016 افزوده خواهد شد. این محصولات غول پیکر با سه رنگ جدید: قرمز گلی گرم، قرمز متالیک و قرمز آژیری عرضه خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا