مکمل بنزین
گوناگونخبر

میتسوبیشی لنسر 2016، زیباتر از قبل!

کمپانی میتسوبیشی برای سال 2016 فیس لیفت جدید میتسوبیشی را با پکیج جدید امکانات آماده عرضه کرده است.

این سدان همراه با چراغ‌های Daytime تمام LED است که در طراحی جلو نسبت به قبل به طور جدیدی طراحی شده و به طور زیبایی در کنار مه شکن‌ها قرار گرفته است. سپر جلوی خودرو نسبت به مدل‌های قبلی طراحی جدیدی داشته و با زاویه بیشتری بر روی بدنه قرار گرفته ست. همچنین بر روی جلو پنجره سپر نیز نسبت به مدل 2015 کمتر از کروم استفاده شده است.

mitsubishi-lancer-2016-1_653

مدل پایه این خودرو به طور متوسط با افزایشی 200 دلاری به قیمت 17.595 دلار افزایش یافته است. این در حالی است که میتسوبیشی اعلام کرد مدل پایه لنسر از این به بعد با امکانات و ویژگی‌های استاندارد بیشتری عرضه خواهد شد. تریم داخلی لنسر 2016 دارای سیستم جدید شناسایی صوتی بوده و همچنین از کنترل اتوماتیک آب و هوا نیز بهره می‌برد. مه شکن‌ها، رینگ‌های آلیاژی قدرتمند و استفاده از چراغ‌های جدید LED از امکانات جدید لنسر 2016 است.

همچنین خریداران می‌توانند با انتخاب نوع چرخ‌ها و رینگ‌های به کار رفته، از امکانات سفارشی دیگری نظیر صندلی‌های چرمی، برف پاکن‌های مجهز به حسگر خودکار و آینه‌های دارای کاهنده نور در کنار ویژگی‌های دیگر استفاده کنند.

mitsubishi-lancer-2016-2_1600

نسخه GT لنسر که یک خودروی اسپرت تمام عیار است، از سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای قوی‌تر، رینگ‌های 18 اینچی با آلیاژ قدرتمند، سانروف و اسپویلر بهره‌مند است و خریدار می‌تواند بین دو گیربکس 5 سرعته دستی و نسل جدید گیربکس‌های اتوماتیک این شرکت حق انتخاب داشته باشد.

از دیگر تغییرات نسخه 2016 می‌توان به روکش‌های جدید صندلی، کنسول وسط با طراحی کاملا جدید و به روز همراه با توانایی پشتیبانی از USB و حق انتخاب رنگ‌های جدیدی چون سفید الماسی و نقره آلیاژی اشاره کرد.

میتسوبیشی هنوز زمان دقیق عرضه فیس لیفت جدید لنسر را اعلام نکرده است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا