مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدیر عامل ایران خودرو خبر از یک بمب خبری داد؛ کاهش قیمت یا قرارداد جدید؟

غول‌های جاده مخصوص با وجود اینکه سعی می‌کنند با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌دارند اما قهر مردم همچنان ادامه دارد و گویا طرح‌های متنوع خرید و سود‌های کلان نیز نمی‌توانند بین این دو سمت معامله آشتی برقرار کند. معاون رئیس جمهور نیز هفته گذشته روانه ایران خودرو شد و خبر از یارانه 200 میلیارد تومانی به بخش صنعت داد که خودرو سازان نیز در این بخش هستند. انتظار می‌رود که دکتر نوبخت در هفته آینده سفری کوتاه به سایپا نیز داشته باشد.

iran-khodro

در کنار تمام شایعات و دامن‌هایی که به کمپین نخریدن خودرو زده می‌شود، یکه زارع نیز شایعات را گسترده‌تر کرد اما جالب اینجا بود که در کمپین توجه بسیار کمی به این موضوع شده است و فعلا با شایعات نادرست هدایت می‌شود. آقای یکه زارع، مدیر عامل ایران خودرو اعلام کرده است که در طول ۱۰ تا ۲۰ روز آینده صنعت خودرو ایران یک بمب خبری منتشر خواهد کرد که البته فعلا معلوم نیست این خبر مربوط به چه زمینه‌ای خواهد بود.

شاید آبی‌های جاده مخصوص تصمیم دارند خبر زانو زدن در مقابل اراده ملت را بدهند و لیست قیمت‌های جدید خود را که کاهش داشته منتشر نمایند و یا شاید می‌خواهند خود را شریک تجاری کمپانی‌های مطرح خارجی معرفی کنند و از قرداد‌هایی که با کمپانی‌هایی نظیر فولکس واگن، فیات، رنو و… بسته‌اند پرده بردارند. البته موضوع کیفیت نیز یکی دیگر از این بخش‌ها است که فکر نمی‌کنیم افزایش کیفیت یک بمب خبری محسوب شود. هرچه باشد گویا ایران خودرو و سایپا گرفتار کاهش فروش شده‌اند. با این اوصاف باید همچنان منتظر باشیم تا فیتیله آتش خورده این بمب خبری به انتها رسیده و منفجر شود.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. از اونا … نیست انشأالله که همشون به خاک سیاه بشینن که کلی مردم بی گناه رو فرستادن زیر خاک

  2. این بمب خبری چی میتواند باشد حتما میگن یکی بخر دوتا ببر

  3. یه سوال ؟
    چرا تو این 40 -50سال سابقه هیچ بمب خبری نبود؟ امکانش نبود؟؟ نمی تونستن؟؟ تحریم نمیزاشت؟؟ یا شایدم حالا که مردم تصمیم به نخریدن گرفتن آقایون کمی به خودشون فشار آوردن و یادشون اومده که مردمم حقی دارن؟

  4. چه بمبی، دلتون خوشه
    امروز سیزدهم مهر ماه هستش و تو اخبار گفته شد این خبر (بمب خبری)، یه اشتباه خبرنگار بوده !
    تا زمانی که بازار رقابتی نباشه وضعیت همینطور باقی خواهد ماند.

  5. اگه این آقایون بوووووووق راست میگن که پول نداریم که به کارگران خودرو سازی و قطعه سازی بدیم وخودرو سازی ضرر ده هستش ,پس چرا هر روز به جای افزایش کیفیت خودرو به کیفیت وتعداد ویلاهاشون اضافه میشه
    آیا شما تا به حال یه دونه کارگر بیچاره رو دیدید که بتونه برای زن وبچش حتی امکانات اولیه زندگی روفراهم کنه و بده کار نباشه؟
    و…..و….و….

  6. بنده در سال 91 یک دستگاه خودرو رانا اسم نوشتم .در زمان تحویل جعبه دنده ماشین شدیدا روغن ریزی داشت که همونجا ماشین موند و قرار شد جعبه دنده تعویض بشه. مسئول اون قسمت می گفت شانس آوردی که جعبه دنده خراب بوده چون حالا شرکت باید ی دونه نو بندازه روش یعنی جعبه دنده ای که روش بود دست دوم بوده.
    کیفیت قطعات داخل ماشین هم که نگو اولا بوی بد قطعات بکاررفته و جنس نامرغوب(دسته پنجم) و خدا نکنه از کنارداشبورد یا تودری ها چیزی رد میشد بلافاصله خط ضایعی روی اون می افتاد.
    بعد از 300 کیلومتر متوجه سروصدایی در اتاق شدم به نمایندگی رفتم گفت عادیه. بعد از کلی بررسی و چک خودم متوجه شدم تمام پیچهای بکار رفته در اتاق شل هست و یکی یکی سفت کردم و صدای اصل کاری مربوط به محل اتصال لوله کولر با بدنه اتاق بود که کاملا آویزان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا