مکمل بنزین
گوناگونخبر

تمام مدل‌های RX کمپانی لکسوس در ژاپن به فروش رسید!

SUVهای جدید لکسوس RX که در دو مدل RX200t و RX450h تولید شده‌اند، در ژاپن تماما به فروش رسیدند.

مدل RX 200t در آسیا همانند اروپا، به عنوان نسخه اصلی محسوب می‌شود. این مدل از یک موتور 2.0 لیتری تزریق مستقیم توربو شارژر بنزینی بهره برده و همراه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. موتور استفاده شده توانایی تولید 235 اسب بخار را داشته و می‌تواند گشتاوری برابر 350 نیوتن بر متر را در دور موتور 1650 تا 4 هزار دور در دقیقه تولید کند. لکسوس RX200t در دو مدل با سیستم‌های TWD و AWD عرضه شده و مصرف سوخت میانگین آن تقریبا برابر 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.

Lexus-RX-Japan-spec-16

مدل هیبریدی RX450 همراه با یک موتور بنزینی 3.5 لیتری V6 و دو موتور الکترونیکی موجود می‌تواند تا 309 اسب بخار قدرت تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل برابر 5.3 لیتر در هر صد کیلومتر است که در نوع خود بسیار مناسب به شمار می‌رود.

لکسوس همچنین به همراه این مدل پکیج F Sport را نیز عرضه می‌کند. این مدل علاوه بر تغییرات ظاهری و اسپرت‌ترش نسبت به مدل‌های پایه، از امکاناتی چون ناوبری اسپرت و ویژه و سیستم پایدار کننده الکتریکی فعال که در سر پیچ‌ها به وضعیت خودرو کمک شایانی می‌کند، برخوردار است.

Lexus-RX-Japan-spec-1

این مدل دارای سیستم امنیتی خاصی بوده و همراه با پکیج امنیتی ویژه شامل تکنولوژی‌های خاص نظیر سیستم پیش از برخورد با عابر پیاده موسوم به PCS، سیستم کمک کننده و هشدار دهنده خروج از خط LKA2، سیستم نور خودکار و کروز کنترل اتوماتیک همراه با سیستم ردیابی سرعت عرضه می‌شود.

قیمت این خودرو از 41.125 دلار برای مدل RX200t آغاز می‌شود.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا