مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی خبر از مرسدس بنز AMG GT GT3 می‌دهند

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos- [640x480]
Mercedes-AMG GT GT3 Spied Photo

مرسدس بعد از موفقیت‌های بسیاری که با AMG GT و همچنین باعرضه نسخه S از همان اتومبیل به دست آورد؛ توانست بار دیگر مهارت خود را در تولید خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت نشان دهد. حالا مرسدس نسخه‌ای جذاب‌تر از این سرکش آلمانی ساخته که اسم آن را GT3 بیان کرده است.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-6 [640x480]
Mercedes-AMG GT GT3 Spied Photo
اتومبیلی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در حقیقت نسخه قابل‌ استفاده در جاده، اتومبیل مسابقه‌ای AMG GT GT3 است. می‌توان نسخه GT3 را “سری بلک” این سوپر ماشین دانست، اما مرسدس معمولا سری بلک را برای اتومبیل‌هایی که تازه ساخته، معرفی نمی‌کند، پس می‌توان منتظر سری بلک برای این اتومبیل بود، همچنین قابل‌ذکر است، مرسدس نقشه‌هایی برای فروش مدل‌های مختلف آن دارد. همان‌طور که از اسمش مشخص است با پورشه 911 GT3 می‌تواند رقابت کند.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-5 [640x480]
Mercedes-AMG GT GT3 Spied Photo
این اتومبیل مسلما از AMG GT، سریع‌تر است، در این اتومبیل بدنه دارای آیرودینامیک بهتری نسبت به نسخه اصلی شده، همچنین اتومبیل دارای اسپلیتر جلو و اسپویلر بزرگ‌تر و نیز دیفیوزر عقب است. ترمزهای قدرتمند و تایرهای مناسب، به مهار کردن این سرکش آلمانی کمک می‌کند.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-4 [640x480]
Mercedes-AMG GT GT3 Spied Photo
زیر کاپوت این اتومبیل، همان موتور 4 لیتری دوقلوی توربو V8 که در نسخه اصلی است، قرار دارد که البته با بهینه‌سازی که انجام‌شده، 550 اسب بخار تولید می‌کند. همچنین از فیبر کربن بیشتری در این نسخه استفاده‌شده، که سبب بهبود عملکرد شده است. البته تنها یک اگزوز برای این اتومبیل وجود دارد که یعنی نسبت به نسخه اصلی تغییری نکرده است.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-3 [640x480]
Mercedes-AMG GT GT3 Spied Photo
AMG GT GT3 در سال 2016 با نام مدل 2017 عرضه خواهد شد، اگرچه چندی پیش تیزر این اتومبیل با نام “Something fast” منتشرشده بود، حالا باید منتظر ماند و دید که این خودروساز آلمانی چه خواهد کرد.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-1 [640x480]

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-2 [640x480]

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا