مکمل بنزین
گوناگونخبر

بیوک لاکراس 2017 رسما رونمایی شد!

جدیدترین محصول کمپانی قدیمی بیوک، امروز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس با ظاهری جدید و خاص رونمایی شد.

بیوک

این خودرو به طور انحصاری همراه با یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری با توان تولید 305 اسب بخار قدرت و 363 نیوتون بر متر گشتاور عرضه شده است. بیوک لاکراس قرار است تا مسیر کمپانی جنرال موتورز را در راه عرضه خودروهای نیمه لوکس و در سایز متوسط طی کند.

این خودرو بر پایه پلتفرم P2XXX، که یکی از پلتفرم‌های جهانی و جدید جنرال موتورز در دسته خودروهای متوسط است تولید گردیده. این خودرو در قیاس با نسل قبلی خود حدود 136 کیلوگرم سبکتر بوده که این اتفاق به لطف بهره گیری از فولاد سبکتر و مقاومت بالاتر رخ داده است. البته این تنها هنر مهندسین بیوک در این محصول جذاب به شمار نمی‌رود.

لاکراس 2017 همراه با سیستم تعلیق 5 شاخه خاصی عرضه شده است. بهره گیری از سیستم تهویه قدرتمند موتوری جهت رانندگی در مدهای مختلف ( مثل مسابقه یا حالت اسپرت) از دیگر قابلیت‌های خاص این محصول بیوک است.

البته این خودرو در قیاس با کانسپت اولیه عرضه شده، کمی متفاوت بوده و طراحی آن بیشتر شبیه به زبان طراحی خاص اپل شده است. هرچند این کمپانی صاحب نام و قدیمی سعی کرده است تا در طراحی و تولید این خودرو سبک سنتی و استایل کلاسیک خود را نیز حفظ کند.

داخل کابین این خودرو آن‌چنان موضوع قابل ذکری ندارد، بهره گیری از یک طراحی ساده با چاشنی چرم و چوب یک تریم لذت بخش را پیش روی شما قرار می‌دهد. در واقع این طراحی از این کمپانی انتظار می‌رود. بیوک اعلام کرده است که می‌تواند مانیتورهایی پشت سری صندلی‌های جلو و همچنین ماساژورهایی برای صندلی‌های جلو را نیز فراهم کند.

بیوک لاکراس 2017 برای تابستان سال آینده آماده فروش خواهد شد.

تصاویر این محصول را با هم میبینیم:

Buick-La-Crosse-4 Buick-La-Crosse-9 Buick-La-Crosse-15

 

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا