مکمل بنزین
گوناگونخبر

DS4S در چین رونمایی شد: خودرویی چینی با طراحی فرانسوی!

یکی از شرکای کمپانی فرانسوی سیتروئن، محصولی جدید با نام DS4S را در نمایشگاه خودرو چین در گوانگژو معرفی کرد. طراحی محصول New DS4S به طور کامل در فرانسه انجام شده و تولید آن در شن ژن چین خواهد بود. این خودرو به طور انحصاری مربوط به بازارهای کشور پهناور چین بوده و یک میان رده در رنج خودروهای DS محسوب می‌شود.

2015-China-DS4S-03

این مدل جدید همراه با چراغ‌های زیبا با بهره‌گیری از 136 LED در جلو عرضه می‌شود که هنگام روشن بودن آن را شبیه به یک جواهر یا سنگ‌های قیمتی می‌کند. این چراغ‌ها دارای هنر ترکیب نور سه‌بعدی هستند و می‌توانند یک نور باشکوه را برای شما به نمایش بگذارند.

اما این کمپانی فقط به ظاهر بیرونی توجه نکرده و سعی کرده است تا درون این محصول را نیز فوق العاده طراحی کند. بهره‌گیری از مواد با کیفیت بسیار بالا، استفاده از چرم طبیعی همراه با دوخت دستی (چرم دست دوز) بر روی صندلی‌ها، داشبورد و داخل درب‌ها نشان از جدیت این کمپانی در طراحی خاص دارد. این کمپانی گفته است که تکمیل هر قسمت از فضای داخلی با این طراحی حدود 8 ساعت زمان می‌برد.

2015-China-DS4S-02

این برای اولین بار است که این کمپانی فرانسوی خودرویی را با طراحی‌ کاملا قرمز رنگ وارد بازار می‌کند. پیش از این در قسمت صندلی‌ها از این چنین طراحی بهره‌گیری شده بود. در حوزه فنی نیز، خریداران می‌توانند از بین دو موتور عرضه شده یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. اول یک نمونه 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با توان تولید 136 اسب بخار و دیگری یک نمونه 1.8 لیتری THP با توان تولید 204 اسب بخار قدرت! البته موتور دوم را می‌توان همراه با گیربکس دستی و یا اتوماتیک سفارش داد.

2015-China-DS4S-01

این خودرو در نیمه اول سال 2016 میلادی در بازارهای چین عرضه شده و به مدل‌های قبلی یعنی DS5، DS5 LS و DS6 می‌پیوندد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا