مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلی

بررسی وب‌سایت خدمات مشتری ایران خودرو

چند صباحی است که همه زندگی در حال اینترنتی شدن است و خودروسازان ایرانی نیز سعی کرده‌اند خود را به این غافله نزدیک کنند و خدمات فروش خود را به صورت اینترنتی درآورند. در حال حاضر اغلب خودرو سازان ایران امکان خرید محصول به صورت اینترنتی را دارند و ایران خودرو نیز یکی از این شرکت‌ها به شمار می‌رود. اکنون در این مقاله از چرخان تصمیم داریم تا به بررسی وب‌سایت خدمات مشتری ایران خودرو بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ikco

کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت ikco.irancar.com خودرو مورد نظر خود را به صورت تحویل فوری و پیش فروش خریداری کنند. کافی است که وارد وب‌سایت شوید و در بین خودرو‌های موجود، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل تکمیل اطلاعات و خرید را پشت سر بگذارید. البته توجه داشته باشید که اگر شما پیش از این از ایران خودرو یک ماشین خریداری کرده باشید، در این صورت تمام اطلاعات شما در سیستم وجود دارد و نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نیست.

ikco Customer website (4)

اما با ثبت اطلاعات (یا در صورت وجود اطلاعات) شما می‌توانید وارد بخش ویژه مشتریان شوید که در این صورت نیاز خواهد بود تا کد ملی و شماره شناسنامه خود را به همراه کد امنیتی وارد سیستم کنید. با انجام این کار وارد صفحه اصلی بخش مشتریان خواهید شد که از این طریق می‌توانید کار‌های مختلفی را انجام دهید.

ikco Customer website (2)

از طریق این بخش کاربران قادر هستند تا برای خرید یک خودرو جدید ثبت نام کنند و یا پرداخت‌های خود را به ایران خودرو به صورت انلاین انجام دهند. با انتخاب و خرید خودرو باید بخش‌های مختلف آن را نیز مورد تایید قرار دهید (انتخاب مدل و رنگ) و در نهایت با پرداخت مبلغ اعلام شده و نهایی شدن قرارداد، باید به نمایندگی مورد نظر خود مراجعه کنید تا قرارداد را تحویل بگیرید.

ikco Customer website (3)

از طریق سامانه ایران خودرو امکان پرداخت زودتر از موعد ودیعه‌ها (در قرارداد‌های پیش فروش) وجود دارد و می‌‌توانید با ورود به این بخش و وارد کردن شماره قرارداد مورد نظر، ودیعه را انتخاب و در نهایت پرداخت را انجام دهید. در شرایطی که چک به ایران خودرو تحویل داده باشید و برگشت خورده باشد، یا بخواهید که زودتر از موعد آن را پرداخت کنید، می‌توانید از طریق بخش تسویه چک وارد عمل شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

ikco Customer website (1)

بخش گزارش ثبت‌نام و واریز وجه نیز بخشی است که از طریق آن می‌توانید اطلاعات زیادی را در خصوص قرارداد خود به دست آورید. برای مثال از طریق این بخش می‌توانید تمام قرار‌داد‌های خود را با ایران خودرو مشاهده کنید. امکان جستجو از طریق شماره قرارداد و تاریخ قرارداد وجود دارد و با جستجو کردن، خودرو مورد نظر نمایش داده می‌شود و می‌توانید از طریق بخش جزییات اطلاعات بیشتری را در خصوص خودرو خود به دست آورید. برای مثال کاربران قادر هستند در خرید‌های پیش فروش، میزان سود محاسبه شده تا روز جاری را مشاهده کنند.

ikco Customer website (5)

توجه داشته باشید که از طریق این وب‌سایت می‌توان در زمان ودیعه‌ها، دعوت نامه و شرایط مشابه مبلغ در نظر گرفته شده را به صورت آنلاین پرداخت و رسیدی را دریافت کرد و تقریبا این سامانه خرید خودرو را بسیار تسهیل کرده است.

ikco Customer website (6)

در حال حاضر بسیاری از کمپانی‌های خودروساز جهان امکان خرید آنلاین خودرو را دارند که عملکرد خودروسازان داخلی نیز در این زمینه شایسته ستایش است. نظر شما در خصوص این وب‌سایت و خدمات آن چیست؟ از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران چرخان در ارتباط باشید.

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا