مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

چشم‌انداز اشکودا در سال 2016؛ شاسی‌بلندی استثنایی

اگر در بازار به دنبال یک SUV بزرگ و جادار باشید انتخابهای محدودی خواهید داشت و به احتمال زیاد نمیتوانید خودرو دلخواه خود را پیدا کنید. اما حالا اشکودا در طرحی مفهومی، از یک SUV، با 3 ردیف صندلی و گنجایش 7 نفر پرده برداشته است.

کانسپت این خودرو قرار است به زودی در نمایشگاه خودرو ژنو 2016، که در ماه مارس برگزار خواهد شد نمایش داده شود و اشکودا امید زیادی به تولید این خودرو در آینده دارد. این خودرو یک SUV واقعا جادار است و می‌تواند نظر بسیاری از خریداران خودرو در این کلاس را جلب کند.
اشکودا S، اندازه‌ای نزدیک به هیوندای سانتافه دارد و کمی از ولوو XC90 کوچکتر است که در صورت عرضه رقیبانی چون آئودی Q7 و لندرور دیسکاوری اسپورت را پیش روی خود دارد.

skodaseven2016-01
SUV جدید اشکودا از پلتفرم MQB فولکس‌واگن بهره می‌برد و شباهت‌هایی هم به فولکس واگن TIGUAN دارد. در حال حاضر انتظار می رود که این خودرو تا پایان سال جاری میلادی به تولید برسد و از اوایل سال 2017 فروش آن آغاز شود. تولید چنین خودرویی در کلاس SUV به دلیل فضای مناسبی که دارد قطعا برای اشکودا سود آوری فراوانی خواهد داشت.

skodaseven2016-03skodaseven2016-02

این مدل هنوز بدون نام است، اما به تازگی اشکودا دو نام Kodiaq و Aratan را به ثبت رسانده، که نام نخست را به خرسی در آلاسکا نسبت می‌دهند، اما نام دوم تا حدودی مبهم است و احتمالا این نام به خودرو جدید اشکودا اطلاق خواهد شد.  در هر صورت باید تا زمان عرضه این محصول منتظر ماند. 

باید منتظر آینده بود و دید که این خودرو به غیر از فضای مناسبش، از چه قابلیت‌هایی از نظر فنی برخوردار است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا