مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

رونمایی از سوزوکی ویتارا Brezza جدید در هند

کمپانی ماروتی سوزوکی، که بزرگترین شرکت خودروسازی در هندوستان و آسیای جنوبی است؛ از خودروی Vitara Brezza که یک شاسی‌بلند کوچک و سود‌آور برای این کمپانی هندی خواهد بود، در نمایشگاه خودرو دهلی‌نو  2016 رونمایی کرد.

new-maruti-suzuki-vitara-brezza-targets-fords-ecosport-in-india_1
با اینکه Vitara Brezza جدید از نظر ظاهری شبیه به یک شاسی بلند تنومد طراحی شده، اما به نظر میرسد طراحی داخل و بیرونی آن نوعی طراحی منسوخ و فراموش شده‌ای باشد.

ابعاد این شاسی بلند عبارتند از 3.995 میلی متر طول، 1790 میلی متر عرض و 1.640 میلی متر ارتفاع دارد و دارای گنجایش 328 لیتر است. لازم به ذکر است که طراحی و توسعه این خودرو تماما در هندوستان انجام گرفته است.

اطلاعات منتشر شده از عرضه این خودرو در ماه آینده خبر می‌دهد و ظاهرا Vitara Brezza از یک موتور 1.3 لیتری به همراه یک گیربکس دستی پنج سرعته عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد موتور این خودرو از نوع بنزینی است؛ هرچند که گفته می شود مدل دیگری نیز با موتور دیزلی عرضه خواهد شد.

موتور مذکور 90 اسب بخار قدرت داشته و از گشتاوری 200 نیوتن متری بهره‌مند است. فاصله این خودرو تا زمین 198 میلی متر بوده و اطلاعات دیگری در رابطه با امکانات و مشخصات فنی، منتشر نشده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا