مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت پژو 301 مشخص شد

یکی از دیگر محصولاتی که قرار است بعد از قرارداد جدید پژو با ایران خودرو وارد کشورمان شود، پژو 301 است. 

301-design-back

پژو 301 که در دسته سدان های متوسط قرار میگیرد، یکی از تولیدات نسبتا قدیمی این کمپانی فرانسوی است. ایرانیان که هنوز از پژو خاطرات خوبی دارند، احتمالا منتظر خواهند بود تا این کمپانی بار دیگر با محصولات جذابی وارد کشور شود. البته همانطور که میدانید، این خودروهای جدید قرار نیست با قیمت های مناسبی وارد کشور شود و احتمالا سرنوشتی همانند ال 90 و … پیدا خواهد کرد. 

پژو 301 هم اکنون در بازار امارات، با قیمت 44500 درهم فروخته می‌شود که معادل 44 میلیون تومان است. پس قطعا این خودرو اگر وارد کشور شود با قیمت بالاتری نسبت به امارات به ایرانیان فروخته خواهد شد. شما می توانید بررسی کوتاه این سدان فرانسوی را از اینجا ملاحظه کنید. طبق آخرین اعلام مدیر عامل ایران خودرو، این محصول فرانسوی با حدود قیمت 58 میلیون تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد.

همچنین اگر تمایل دارید بدانید که آیا پژو 301 برای بازار ما مناسب است یا خیر، بد نیست نگاهی به این مطلب بی اندازید. 

لازم به ذکر است که این قیمت‌های ذکر شده، مربوط به کلاس‌های کف و سطحی این خودروها بوده و باید گفت که خودروهای مذکور در کلاس‌های بالاتر، قیمت‌هایی گران تر خواهند داشت و البته این نکته را نیز باید متذکر شد، که هر چه‌قدر کلاس یک خودرو کمتر باشد، امکانات فنی و رفاهی کمتری نیز خواهد داشت.

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا