مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا مدل S را با یک سوت فرا بخوانید!

پیش‌ترها که اتومبیل هنوز اختراع نشده بود٬ اسب‌ها سلطان حمل و نقل دنیا بودند و گاها نقش سوپراستار فیلم‌ها را نیز برعهده داشتند. حتما خاطرتان هست که تورنادو٬ اسب باهوش زورو٬‌ هر کجا که بود، با یک سوت خود را به صاحبش می‌رساند. امروزه اتومبیل‌ها جای اسب‌ها را گرفته‌اند، اما دیگر نیازی نیست تا برای احضار اتومبیل خود سوت بزنید !

Testla Model S

اخیرا تسلا با به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستم اتوپایلوت به ورژن 7.1 قابلیت جدیدی به مدل S خود اضافه کرده که بوسیله یک اپل واچ، قادر خواهید بود تسلا را نزد خود فرا بخوانید یا پارک کنید. چنانچه درب پارکینگ بسته باشد٬ توسط یک ارتباط هوشمند خانگی٬ تسلا درب را باز کرده٬ وارد پارکینگ شده و مجددا آنرا می‌بندد و  چنانچه قصد پارک کردن داشته باشید، عکس این اعمال را انجام  میدهد.

اپل نیز همزمان ساعت‌های مچی خود را برای ساپورت این قابلیت به‌روزرسانی کرده است. لازم به ذکر است‌ قبل از این٬ بی ام و سری ۷ جدید، فناوری مشابهی را معرفی کرده بود، با این تفاوت که این فناوری بر خلاف تسلا نیازمند آن است که شخص مالک٬ شخصا خودرو را به سمت نقطه مورد نظر هدایت کند. فناوری تسلا٬ بر خلاف موارد مشابه تبلیغاتی٬ عملا کاربردی بوده همچنانکه یک برنامه‌نویس اپل برای اولین بار ویدیویی از نحوه فراخواندن تسلای خود منتشر کرده است.

با عظمی که خودروسازان برای هوشمند شدن خودروها تا سال ۲۰۲۰ دارند٬ عرصه رقابت برای تسلا سخت‌تر از هر زمانی خواهد شد. اما سورپرایزهای جدید ایلان ماسک همچنان به تسلا کمک می‌کند تا پیشرو و یکه‌تاز این میدان باقی بماند و به اصطلاح یک گام از بقیه جلوتر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا