مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

حضور رنو با سه محصول جدید در ایران!

renult.clio4.01

اگرچه هنوز تکلیف حضور این خودروساز فرانسوی در ایران کاملا مشخص نشده است، اما این شرکت در صورت حضور در کشور سه خودروی جدید را ارائه خواهد کرد. شرکتی که خودروی L90 آن در ایران با استقبال خوبی روبرو شد.

Renault-Clio-IV-2014-side-view2

اولین مدل، خودروی کلیو4 خواهد بود که دارای موتوری 1200 سی‌سی با قدرت 120 اسب بخار است. این خودرو مصرف سوخت پایینی داشته و به‌طور ترکیبی در هر 100 کیلومتر 2.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند. احتمالا قیمت این خودرو 80 میلیون تومان خواهد بود.

renult-captur

خودروی بعدی کپچر است که البته پیش از این توسط ایران خودرو به صورت وارداتی عرضه شده است. این خودرو نیز مانند کلیو4 از یک موتور 1200سی‌سی البته با توربو شارژ استفاده می‌کند. این کراس اور مصرف سوخت مناسبی داشته و استانداد آلایندگی یورو 5 را داراست. قیمت فعلی این خودرو در بازار حدود 105 میلیون تومان است که البته درصورت تولید آن در ایران کاهش قیمت خواهد داشت.

renault-kwid-25k-bookings2

اما رنو قصد دارد خودروی کوئید یکی از ارزان‌ترین محصولات خود را نیز در ایران عرضه کند. کوئید از یک موتور 800 سی‌سی بهره می‌برد که تنها 53 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که این محصول در کدام یک از شرکت‌های ایران خودرو یا سایپا تولید خواهد شد.

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا