مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز فروش هوندا اودیسه (Odyssey) هیبریدی در ژاپن

پس از نمایش خودرو هوندا Odyssey در نمایشگاه توکیو موتور 2015، هم اکنون هوندا در حال ثبت سفارش برای این خودرو هیبریدی است. ارزانترین مدل این خودرو با قیمتی معادل 30.300 دلار و گرانترین مدل آن با قیمت 34.500 دلار عرضه می‌شود. Odyssey مجهز به سیستم تهویه اتوماتیک با تکنولوژی Plasmacluster است و کنسول بین راننده و کمک راننده Odyssey بزرگ طراحی شده و از نظر ایمنی از شرایط مطلوبی برخوردار است؛ ضمن آنکه Odyssey به همراه تکنولوژی کمک راننده هوندا عرضه می‌شود.

Honda-Odyssey-Hybrid (2)

طبق اعلام هوندا مدل G این خودرو، که یک خودرو مقرون به صرفه خواهد بود، قیمتی 24.600 دلاری خواهد داشت که از یک موتور 2 لیتری با تکنولوژِی DOHC i-VTEC بهره می‌برد و مدل دیگری از Odyssey عرضه می‌شود که موتور آن از نوع CVT. FWD بوده و از قیمت بالاتری برخودار است. این خودرو در هفت رنگ متنوع عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند تریم داخلی خودرو را بر اساس سلیقه خود مشکی یا سفید سفارش دهند.

honda-odyssey-hybrid

این خودرو توان حمل 8 نفر را دارد و موتور الکتریکی آن 232 درصد کوچکتر از مدل های مشابه طراحی شده و باتری لیتوم یونی آن در زیر صندلی‌های جلو نصب شده است. موتور این خودرو قدرت را به محور جلو منتقل کرده و مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر معادل با 3.8 لیتر است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا