مکمل بنزین
گوناگونخبر

لیموزین استثنایی ولادیمیر پوتین را 1.2 میلیون دلار بخرید

دلتان می‌خواهد خودروی یکی از رهبران قدرتمند جهان را داشته باشید و با آن رانندگی کنید؟ ظاهرا این فرصت فراهم شده و شما می‌توانید یک خودرو استثنایی خریداری کنید. خودروی مذکور یک لیموزین مخصوص به نام ZIL 4112R است که برای رئیس جمهور و رهبران روسیه ساخته شده است.

قرار است به زودی آگهی فروش این خودرو منتشر شود و پیش‌بینی می‌گردد قیمت پایه این خودرو بیش از 1.2 میلیون دلار باشد. از این خودروی منحصر به فرد تنها یک نمونه ویژه برای رهبران شوروی سابق و روسیه ساخته شده است. این خودرو شباهت‌های زیادی با کادیلاک، رولزرویس و میباخ داشته و لیموزین برای تولید آن یک نام تجاری جدید به نام Putin.The به وجود آورده است. البته شرکت ZIL روسیه که در زمینه ساخت کامیون و تانک فعالیت می‌کند، براساس قراردادی مجوز استفاده از پلتفرم این خودرو را خریداری کرده بود تا آن را برای پوتین آماده سازی کند. این خودرو هر نوع امکانات رفاهی موجود در خودروهای لوکس جهان را دارا می‌باشد و زمانی که لیست امکانات آن را بررسی می‌کنیم واقعا شگفت زده می‌شویم.

landscape-1454969533-z1

امکاناتی مانند: سیستم گرمایش و تهویه مطبوع هوا، کمربندهای پیش کشنده و صندلی‌های پنج حالته، پرده‌های برقی، شیشه‌های الکتریکی، مانیتور تاشو، صندلی‌های برقی به همراه کنترل از راه دور، آینده‌های برقی، صندوق عقب بسیار بزرگ و یخچال فیریزر؛ تنها بخشی از امکانات این خودرو سلطنتی هستند.

1455030920-syn-pop-1454970687-zil2ski

البته این نکته را هم باید گفت که اطلاعات ما از داخل این خودرو و امکانات آن محدود است و قطعا این خودرو امکاناتی ویژه و مخصوص دارد که به دلایل امنیتی فاش نمی‌شوند.

بر اساس گزارشی که در سال 2012 در رابطه با این خودرو منتشر شد؛ ساخت این خودرو حدود شش سال و نیم به طول انجامیده است. این زیبای فلزی از یک موتور 7.7 لیتری 8 سیلندر با قدرت 400 اسب بخار بهره می برد و گیربکس آن پنج سرعته بوده و سیستم تعلیق چرخ های عقب و جلو به صورت مستقل از هم عمل می کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا