مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW از نسخه قرمز رنگ I8 رونمایی می‌کند

برای اولین بار و با مدت زمانی محدود، کمپانی BMW خودروی I8 را با رنگ قرمز پروتونی عرضه می‌کند. پیش از این خریداران BMW I8 تنها می‌توانستند رنگ های نقره ای، سفید، آبی و خاکستری و یا ترکیبی از خاکستری و آبی یخی را سفارش دهند.

BMW i8 Protonic Red
BMW I8 قرمز رنگ یک مدل منحصر به فرد خواهد بود که نمونه اولیه آن به‌زودی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی می‌شود. I8 جدید از نظر ظاهری با رنگ قرمز پروتونی پوشیده شده و در قسمت‌هایی کوچک در بدنه از رنگ خاکستری و مشکی نیز استفاده شده است. I8 جدید از رینگ های 20 اینچی آلومینیومی و خاکستری به شکل W استفاده می‌کند.

ظاهر کابین I8 تغییرات زیادی داشته و از فیبر کربن در دستگیره درب‌ها و سایر قسمت‌ها استفاده شده است. چرم استفاده شده در داخل کابین I8 از دوخت صنعتی و کیفیتی فوق العاده برخوردار است.

مدل استاندارد این خودرو با موتوری با قدرت 357 اسب بخار و گشاور 450 پوندمتر، با توان انتقال نیرو به هر دو محور عرضه می‌شود. مدل ویژه I8 از یک موتور توربو شارژ 1.5 لیتری و سه سیلندری از نوع TwinPower برخوردار است و یک موتور الکتریکی و باتری لیتیوم یونی این موتور را همراهی می‌کنند. شتاب صفر تا 100 این خودرو 4.2 ثانیه بوده و قیمت نسخه قرمز پروتونی آن در بریتانیا 112.535 پوند است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا