مکمل بنزین
گوناگونخبر

مجری تخته گاز، جرمی کلارکسون رسما عذر خواهی کرد!

clarksonnew

اگر از طرفداران برنامه‌های بررسی و مقایسه اتومبیل‌ها باشید احتمالا با برنامه تخته گاز و جرمی کلارکسون آشنا هستید. این مجری یا سابقه پس از درگیری و زد و خورد با یکی از تهیه کنندگان برنامه در اوایل سال 2015 میلادی، از این برنامه اخراج شد. به همراه او دو مجری دیگر Top Gear یعنی جیمز می و ریچارد هموند به همراه کارگردان برنامه از این شبکه استعفا دادند.

اما امروز جرمی کلارکسون با انتشار پیامی از تهیه کننده برنامه تخته گاز عذرخواهی کرد. کلارکسون گفت: یک‌بار دیگر از آقای تایمون عذر خواهی می‌کنم و از این اتفاق بسیار متاسفم. می‌خواهم بگویم که تایمون در هیچ‌کدام از اتفاقات رخ داده مقصر نبود. کلارکسون اضافه کرد که از طولانی شدن این موضوع نیز بسیار متاسفم.

وی افزود: من خوشحالم که این موضوع در حال حاضر حل و فصل شده است. تایمون همیشه مغز خلاق تخته گاز بود و من موفقیت‌های بیشتری را برای او در پروژه‌های بعدی آرزومندم.

تهیه‌کننده تخته گاز چند ماه پس از این اتفاق از کار برکنار شد اما او امیدوار است که به کار در بی‌بی‌سی برگردد. وکیل تایمون گفت او مشتاق است با پشت سر گذاشتن مسایل به وجود آمده به کار خود باز گردد.

جرمی کلارکسون در حال حاضردر یک برنامه نمایش ماشین در شبکه اینترنتی آمازون با دو همکار سابق خود یعنی جیمز می و ریچارد هموند فعالیت می‌کند. برنامه تخته گاز نیز از ماه مه با عوامل جدید خود یعنی کریس ایوانز، مت لی بلانک، ادی اردن، سابین اشمیت، کریس هریس و روی رید ادامه پیدا خواهد کرد.

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا