مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

فیس‌لیفت بنتلی Mulsanne 2017 رونمایی شد

کمپانی بنتلی از فیس‌لیفت خودروی Mulsanne در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. بنتلی این خودرو را در 2 مدل به نامهای، legroom و legrests عرضه خواهد کرد، که تفاوت کلی آنها در ابعاد و طول آنها است. مدل legroom، تقریبا 9.8 اینچ بزرگتر از مدل legrests است. مدل legrests برای سرنشیان عقب خودرو نیز مجهز به سانروف شده است. در فیس‌لیفت Mulsanne شاهد تغییر در نمای گلگیرها، چراغها و جلو پنجره‌ای خودرو هستیم.

bentley-mulsanne-facelift

bentley-mulsanne-facelift23

bentley-mulsanne-facelift2

کابین این خودرو بسیار لوکس بوده و خریداران می‌توانند مدل درب خودرو را نیز سفارش دهند. خریداران این امکان را دارند که چرم مورد استفاده بر روی لوازم و صندلی‌های Mulsanne را در 24 رنگ متنوع، انتخاب و سفارش دهند؛ همچین می‌توانید به کمپانی بنتلی سفارش دهید تا برخی از لوازم کابین خودرو را از جنس شیشه بسازد!

bentley-mulsanne-facelift7

bentley-mulsanne-facelift1

bentley-mulsanne-facelift5

خودروی Mulsanne مجهز به یک موتور BITURBO بوده، که قدرتی معادل 530 اسب بخار تولید می‌کند. تنها 4.9 ثانیه طول می‌کشد که Mulsanne از حالت سکون کامل به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و طبق اعلام کمپانی بنتلی حداکثر سرعت Mulsanne ، بیش از 190 مایل در ساعت است.

قیمت این خودرو بیش از 1 میلیون دلار است، ضمن اینکه مدل دیگری از این خودرو با قیمت و آپشنهای کمتر عرضه خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا