مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

سوبارو از کانسپت XV رونمایی کرد

کمپانی سوبارو در نمایشگاه خودروی ژنو از کانسپت شاسی‌بلند جدید خود به نام XV ، رونمایی کرده، که فلسفه جدیدی از طراحی و آینده‌نگری را مطرح کرده است.

subaru-xv-concept22

کانسپت جدید XV در حقیقت نمونه توسعه یافته و نسل آینده مدل X بوده، که براساس مدل هاچ‌بک کانسپت IMPREZA طراحی شده و برای آن از زبان و روشی متفاوت در طراحی استفاده شده است. طرح پیش رو یک شاسی‌بلند جمع و جور، با ظاهری تهاجمی‌تر، خطوط تیز، یک جلو پنجره‌ای شش ضلعی و چراغهایی شبه به بومرنگ را نمایش می‌دهد.

subaru-xv-concept

subaru-xv-concept2

در قسمت جلو و زیر خودرو از سینی آلومینیومی؛ و در قسمتهای زیرین بدنه، از روکش پلاستیکی استفاده شده است.سوبارو به تقلید از یخچال‌های طبیعی، رنگ آبی خاکستری را برای این کانسپت انتخاب کرده و در قسمت‌هایی مانند رینگ‌ها، رنگ نارنجی را به کار گرفته است. همچنین برای این کانسپت لاستیک‌های 19 اینچی در نظر گرفته شده است. احتمالا سال آینده این خودرو توسط کمپانی سوبارو به تولید انبوه خواهد رسید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا