مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

آینده‌نگری اوپل با رونمایی از Mokka X

کمپانی اوپل، یکی از شرکای تجاری کمپانی جنرال موتورز محسوب شده، که به دنبال گسترش سبد محصولات و جایگزینی بسیاری از خودروهای خود با مدل‌های جدید است.

2016-opel-mokka-x

به همین دلیل، این کمپانی از بخشی به نام X در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 رونمایی کرد، که اولین خودروی تولیدی این بخش، Mokka X نام خواهد داشت. Mokka X یک شاسی‌بلند پرچم دار بوده و کارل توماس نیومن، رئیس این کمپانی در رابطه با آن گفته است:«یکی از نقاط ضعف ما نداشتن یک خودروی شاسی‌بلند بزرگ بود، ولی حالا Mokka X یک موفقیت خوب است و موقعیت‌های جدیدی ایجاد می‌کند. در گذشته سبد محصولات ما محدود به چند خودرو بود، ولی در چند سال گذشته توانستیم محصولات جدیدی عرضه کنیم »

براساس گزارشات؛ اوپل این خودرو را در سال 2020 عرضه خواهد کرد، ولی با توجه به سخنان رئیس این کمپانی، این احتمال وجود دارد که تا دو سال آینده شاهد عرضه و فروش این خودرو باشیم.

خودروی مذکور بر روی پلتفرم خودروی E2xx ساخته شده است. فضای داخلی آن محیطی جدید و جذاب دارد و از پیشرانه‌ای متفاوت به همراه یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک بهره می‌برد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا