مکمل بنزین
گوناگونخبر

آلفارومئو جولیا 2017 به نیویورک می‌رود

آلفارومئو تصمیم دارد که برای حضور بیشتر در آمریکای شمالی، دو خودروی جولیا و جولیا Ti را در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش بگذارد. آلفارومئو جولیا 2017، مجهز به یک موتور 2.0 لیتری بنزینی و توربوشارژ بوده که قدرتی معادل 276 اسب‌بخار تولید می‌کند و برای انتقال قدرت، مجهز به گیربکسی اتوماتیک و هشت سرعت است.

2017 Alfa Romeo Giulia (European spec)

2017 Alfa Romeo Giulia (European spec)

آلفارومئو ادعا می‌کند که تنها 5.5 ثانیه طول می‌کشد که سرعت این خودرو، از سکون کامل به 100 کیلومتر در ساعت برسد. تعویض دنده در جولیا 2017 تنها 100 میلی ثانیه به طول می‌انجامد.

2017 Alfa Romeo Giulia (European spec)

آلفارومئو جولیا و جولیا Ti، مجهز به سیستم جدید Q4 AWD شده‌اند که منجر به کشش بهتر خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی می‌شود. بدنه هر دو خودرو از فیبرکربن ساخته شده و در داخل کابین از روکش چرمی، یک صفحه نمایش دیجیتالی 7 اینچی و مجهز به قطب‌نما، استفاده شده است.

2017 Alfa Romeo Giulia (European spec)

نسخه Quadrifoglio آلفارومئو جولیا، مجهز به یک موتور توربو 2.9 لیتری با توان 505 اسب‌بخار است که با استفاده از آن تنها در 3.8 ثانیه سرعت خودرو از حالت سکون کامل به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا