مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید BMW X7 در دو مدل مختلف!

بخشی از برنامه گسترش تولید SUV ها در کمپانی BMW، تولید یک مدل خاص و لوکس است. خودرویی BMW X7 بنا بر گزارش‌های دریافتی در دو مدل مختلف عرضه می‌شود؛ محصولاتی 7 نفره و 4 نفره با ظاهرهایی متفاوت!

BMW-X5-xDrive40e-0

یکی از مدیران فروش این کمپانی در آمریکای شمالی، از فروش حدود 1 درصدی X7 صحبت کرده و ارزش آن را نزدیک به 100 هزار دلار می‌داند!

با اینکه هنوز هیچ کس نمی‌داند این محصولات با چه شرایطی تولید و به بازار عرضه خواهند شد، مدیر فروش این کمپانی آقای یان رابرتسون اعلام داشت که این محصول جدید با X5 به طور کلی متفاوت بوده و در تولید آن از آلومینیوم Spaceframe که پیش از این در تولید شاسی بلند رولز رویس که قرار است در سال 2018 عرضه شود، استفاده شده بود، بهره گیری نخواهد شد!

رئیس BMW تولید X7 را آغاز رنج جدیدی از محصولات خود می‌داند؛ در واقع وی بدون اشاره به محصولات سری 9 کمپانی BMW، تولید این SUV غول پیکر را راهی برای آینده خود می‌داند.

لازم به ذکر است که X7 تنها یک کراس اوور جدید در خط تولید این کمپانی آلمانی نبوده و به زودی سری کامل آن نیز عرضه خواهد شد. انتشار می‌رود که سال آینده محصولاتی چون X2، نسخه کوپه ای با نام X1، X4 و X6 نیز وارد بازارهای جهانی شود.

(تصاویر مربوط به خودروی X5 xDrive 40e است ) 

BMW-X5-xDrive40e-2 BMW-X5-xDrive40e-5 BMW-X5-xDrive40e-12

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا