مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید خودروهای تمام الکتریکی توسط جگوار!

خودروهای جگوار معمولا جز آن دسته از محصولاتی هستند که نسبت به قیمتشان ارزش خرید مناسبی دارند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغ متعادلی از یک خودروی خوب بهره‌مند شوید. حال این کمپانی در نظر دارد تا وارد مرحله جدیدی، یعنی تولید خودروهای الکتریکی شود.

Jaguar-F-Pace2

در طول یک دهه گذشته، جگوار یکی از محافظه کارترین برندها در طراحی و تولید خودروها بوده است؛ اما با تغییر دنیای خودروها، طراحی‌ها و سیستم‌های مرتبط، این کمپانی قدیمی نیز تصمیم به همگام و همراه شدن با دنیا گرفته است.

در نمایشگاه خودروی نیویورک، مدیر طراحی این کمپانی به یکی از خبرگزاری‌های معتبر خودرو در این باره توضیحاتی داده و گفته است که در حال تغییر طراحی خودروهای خود هستند. آقای یان کالوم در این باره می‌گوید: طی دو سال اخیر ما سعی در تولید محصولاتی داشتیم که برای حرکت نیازی به بنزین نداشته باشند! خب این می‌تواند ایده جدید و جذابی باشد!

با این حال هنوز مشخص نیست که محصولات جدید این کمپانی بر روی پلتفرم‌های پیشین سوار خواهند شد یا این کمپانی از پلتفرم‌های جدیدی برای خودروهای سبزخود بهره خواهند برد. جگوار به تازگی سری EV-Type را بدین منظور ثبت نموده است. پیش از این جگوار محصولاتی با نام‌های I-Type و I-pace را نیز ثبت نموده است.

Jaguar-F-Type1

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا