مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

21 فروردین ماه؛ آخرین مهلت دریافت الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث

bime

چند سالی می‌شود که در میانه سال (دوره‌ای که افراد بیمه نامه دریافت می‌کنند) نرخ دیه‌ها افزایش می‌یابد و متعاقب آن بیمه شخص ثالث خودروها نیز تغییر می‌یابد. در طول سال‌های اخیر، سال گذشته شرکت‌های بیمه صدور الحاقیه را بدون دریافت وجه از مردم انجام دادند و در سال جاری قرار است مانند برخی از سال‌ها این کار با پرداخت وجه از سوی مردم انجام شود.

حالا کمتر از یک هفته مهلت باقی مانده تا دارندگان خودروها برای تکمیل سقف پوشش بیمه خود اقدام کرده و با مراجعه به دفاتر و نمایندگی های بیمه سراسر کشور الحاقیه خود را تقاضا و دریافت کنند. برای دریافت الحاقیه هم لازم نیست فرد حتما به همان نمایندگی‌ای که بیمه نامه اصلی را دریافت کرده مراجعه کند و الحاقیه توسط دفاتر دیگر همان شرکت بیمه نیز قابل انجام است.

حالا ماه حرام از ۲۱ فروردین آغاز می‌شود و نرخ دیه فوت ناشی از تصادف برای هر نفر ۲۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود و این موضوع می‌طلبد تا دارندگان بیمه نامه‌های شخص ثالث الحاقیه دریافت کرده و پوشش بیمه نامه خود را کامل کنند. اما از منظر دیگر، ایجاد شرایطی که افراد مجبور شوند در میانه سال برای تکمیل سقف پوشش بیمه نامه‌های خود اقدام کنند، باعث ایجاد سوال و انتقاد برخی از مردم شده است.

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا