مکمل بنزین
ماشین سنگیناخبار روز خودروخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش کامیونت شیلر ویژه شهریورماه، توسط شرکت بهمن دیزل اعلام شد

به تازگی شرکت بهمن دیزل شرایط فروش اینترنتی کامیونت شیلر 6 تن ویژه شهریور ماه را اعلام کرد. بر اساس این طرح، فروش کامیونت شیلر 6 تن از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 25 شهریورماه امسال آغاز شده و تا روز دوشنبه 31 شهریور یا اعلام تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. با هدف جلوگیری از خرید برخی افراد واسطه و سودجو، این شرکت فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت مغایر با آن، خرید مشتری از سوی شرکت بهمن دیزل بصورت یکطرفه ابطال و وجه ایشان برگشت خواهد شد.

در این طرح فروش، کامیونت شیلر 6 تن همراه با کاربری ارائه شده و کاربری مورد نیاز نیز باید حداکثر تا هفته چهارم آبان بصورت مکتوب به سازمان فروش این شرکت توسط مشتری اعلام گردد. همچنین در این طرح، 377 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت باید به شرکت پرداخت شود. 14 درصد سود مشارکت سالانه به این فروش تعلق گرفته و قیمت نهایی محصول و کاربری نیز در دعوتنامه نهایی مشخص خواهد شد. همچنین زمان تحویل نیز هفته چهارم آذر و هفته اول دی اعلام شده است. آن دسته از افرادی که قصد خرید و یا برای کسب اطلاعات دیگر، میتوانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

در زیر نیز تصویر شرایط منتشره توسط بهمن دیزل قابل مشاهده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا