مکمل بنزین
خبرداخلی

تخلف شرکت آذویکو در خصوص عدم تحویل خودرو به مشتریان محرز شد

شرکت صنعت خودرو آذربایجان با عنوان آذویکو، در سال 97 و همزمان با شرایط تحریمی اقدام به فروش MG 360 در نسخه توربوشارژ و به صورت قطعی کرد. اما اکنون و پس از چندین سال از گذشتن موعد تحویل همچنان این شرکت قادر به تحویل دادن این خودرو نیست.

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل مدافع حواله‌داران شرکت آذربایجان خودرو در خصوص آخرین وضعیت این پرونده، اظهار کرد: دیروز شعبه پنجم تجدید نظر سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران دادنامه قطعی را در خصوص حواله‌داران و شکات پرونده آذربایجان خودرو رسما‌ به من به عنوان وکیل مالباختگان و شکایات اعلام کرد.

وی افزود: خوشبختانه حسب دادنامه قطعی صادره تخلف شرکت آذربایجان خودرو محرز شده و به انجام تعهد و ایفای تعهد حسب قراردادهای فی مابین با موکلان، مشتریان و حواله‌داران محکوم شده یعنی شرکت آذربایجان خودرو موظف شده به تحویل خودرو مطابق قرارداد با موکلان که این اقدام صورت گرفته گام مؤثری در جهت احقاق حقوق حواله‌داران و مشتریان شرکت آذربایجان خودرو است.

امید است این شرکت با هماهنگی لازم، خودروهای حواله‌داران را با اخذ رضایت به مشتریان تحویل دهد. پیش از این شرکت آذویکو قول تحویل خودرو DONG FENG S50 را به مشتریان تک حواله‌دار و خودرو لوکسژن U6 را به مشتریان دو حواله‌دار داده بود. باتوجه به اخبار واصله فعلا حدود 55 دستگاه خودرو لوکسژن U6 در کارخانه این خودروساز خصوصی تولید شده و این شرکت فعلا بدنبال اخذ مجوزهای لازم برای پلاک‌گذاری این خودرو هستند اما هنوز از تولید خودرو S50 خبری نیست.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا