Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ام‌وی‌ام 315 پلاس با چه طیف رنگی در ایران تولید شده است؟

چندی است که با آغاز تحویل خودرو ام‌وی‌ام 315 پلاس توسط شرکت مدیران خودرو، بازار این خودرو در حال تثبیت قیمت است. اما سایت چرخان در این متن قرار است تا به طیف رنگی این نسخه از 315 بپردازد.

نسخه پلاس خودرو ام‌وی‌ام 315، دارای گیربکس اتوماتیک بوده، به‌طوریکه تمام امکانات و ویژگی فنی این خودرو با برادر بزرگتر خود، یعنی ام‌وی‌ام X22 برابر است. با توجه به بیان برخی سایت‌های چینی، پلتفرم خودرو X22 با 315 یکسان است. با توجه به عدم اطلاع اکثر افراد از طیف رنگی این خودرو، ما قصد داریم تا انواع طیف رنگی 315 پلاس را که توسط شرکت مدیران خودرو تولید شده است، به شما اطلاع‌رسانی کنیم، اما طیف رنگ این خودرو به شرح ذیل است:

1- نوک مدادی

2- مشکی

3- سفید

باتوجه به مشاهدات اولیه، کیفیت رنگ خاکستری ام‌وی‌ام 315 پلاس نسبت به بقیه انواع رنگ (مشکی و سفید) بهتر است. اما در کل نمی‌توان گفت که کیفیت رنگی 315 پلاس بالا بوده ولی باید افزود که در حد خودروهایی چون H30 کراس، برلیانس H220 و… است. ولی در کل به ترتیب کیفیت رنگ خاکستری بهتر از سفید و کیفیت رنگ سفید نیز بهتر از مشکی است. همچنین شرکت مدیران خودرو که تبلیغات این خودرو را با رنگ نقره‌ای متالیک انجام داد، تولید 315 پلاس را با این رنگ آغاز نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.