مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبرداخلی

با تغییرات جدید جک S5 تولیدی کرمان موتور در سال 99 آشنا شویم

به تازگی برخی مالکان جک S5 اتوماتیک که خودروی خود را از شرکت کرمان موتور تحویل گرفته و اقدام به رانندگی کردند، به ما در پیامی از تغییرات و همچنین افزودن برخی ویژگی‌ها به این خودرو اطلاع دادند.

در همین راستا، می‌توان گفت که تایرهای جک S5 در مدل سال 99، از شرکت کویر تایر تامین شده و این تایرها جایگزین تایرهای شرکت جیتی (GITI) شده است. اما در ادامه این تغییرات، جک S5 اتوماتیک به سامانه قابلیت چرخش چراغ در پیچ مجهز شده است، به‌طوریکه هنگام چرخش فرمان به هر سمتی چراغ آن سمت روشن خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست که کاسه چراغ اصلی در جک S5 روشن می‌شود یا مه‌شکن خودرو.

همچنین در مدل 99 این خودرو، درگاه خروجی برق 12 ولت به صندوق عقب اضافه شده است. کاش شرکت کرمان موتور علی‌رغم این کار، نسخه جدیدتر S5 را که چندین سال است در چین رونمایی شده، روانه بازار ایران کند. ولی این احتمال نیز در میان است که این شرکت قصد دارد تا در صورت رونمایی نسل جدید S5 با نام X5 در کشور چین، آن نسخه را وارد ایران کند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا