مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروتحلیلیخبرداخلی

روند تولید خودرو کوپا توسط شرکت ریگان خودرو در چه حالی است؟ (همراه با تصاویر خط تولید)

شرکت ریگان خودرو به عنوان یک خودروساز خصوصی محصول کوپا را از اوایل سال 97 وارد خط تولید خود در شهرک صنعتی ارگ جدید بم کرد. البته گویا این شرکت پس از دو ماه عرضه منظم این خودرو، دیگر روی خوش را به خود ندیده است. بطوریکه این شرکت هنوز نتوانسته به مشتریانی که در خردادماه سال 1397 اقدام به خرید خودرو کوپا کردند، محصولی تحویل دهد و هر روز نیز بهانه جدیدی برای این امر دارد.

اما اکنون تصاویری از خط تولید این خودروساز بدستمان رسیده که نشان دهنده وجود تعداد بسیاری خودرو کوپا مدل فلگشیپ است که وجود نقص قطعه، مانع تکمیل این خودروها شده است.اما باتوجه به اخبار واصله، حدود 90% قطعات این خودرو در کارخانه شرکت ریگان خودرو موجود بوده و فقط 10% قطعات الکتریکی و… هنوز به کشور وارد نشده است. همچنین تعداد بدنه خودرو کوپا در کارخانه این شرکت کرمانی، حدود 1700 عدد بوده و همه اینها، شامل این نقصی قطعه هستند.

البته طبق گفته برخی مشتریان این شرکت به پایگاه خبری چرخان، این شرکت در آخرین وعده خود راجع به تحویل خودرو، نیمه دوم مهرماه را اعلام کرده است. همچنین شرکت ریگان خودرو قبل از این، رنگ طلائی را مختص تیپ نیمه فول، یعنی رویال اعلام کرده بود. اما اکنون تعدادی بدنه کوپا در مدل فلگشیپ نیز که مدل فول بوده، با رنگ طلائی وارد کارخانه این شرکت شده است. قبل از این، تیپ فلگشیپ فقط با دو رنگ سفید و مشکی در حال عرضه بود.

در ادامه این تصاویر که از انبار کارخانه ریگان خودرو بود، تصاویری نیز از خط تولید این شرکت بدستمان رسیده که نشاندهنده وجود برخی خودروها با تعداد اندکی از نقصی قطعه است. شما میتوانید این تصاویر را در زیر مشاهده کنید.

امید است این شرکت با تسریع انواع روندها، خودرو مشتریانی را که بیش از 26 ماه از زمان خرید خود عبور کرده را به این افراد تحویل داده و رضایت آنان را نیز جلب کند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا