مکمل بنزین
مشاوره خریدگوناگونخبرداخلی

آغاز بکار طرح تبدیلی کوئیک آر به کوئیک آر پلاس + کاتالوگ رسمی

چندی پیش بود که شرکت سایپا، نسخه آپشنال خودرو کوئیک R را در محوطه شرکت پارس خودرو رونمایی کرد. اما این شرکت در همان مراسم اعلام کرد که تمامی کسانی که اقدام به خرید محصول کوئیک R از شرکت سایپا کرده و هنوز خودرو خود را دریافت نکردند، میتوانند با طرح تبدیلی که در آینده این شرکت اعلام خواهد کرد، خودرو خود را با امکانات به نسبت کاملتری دریافت کنند.

اما بعد از گذشت مدت به نسبت زیادی بالاخره این شرکت طرح تبدیلی را اعلام کرد. طبق اخبار واصله از منابع موثق، شرکت سایپا بدلیل عدم اعلام قیمت خودرو کوئیک R پلاس از طرح شورا رقابت، این شرکت نتوانسته بود تا این طرح تبدیل را زودتر اعلام کند.

ولی اکنون شرکت سایپا اعلام کرد که این طرح آغاز شده و تمام افرادی که درخواست تبدیل کوئیک دورنگ عادی را به نمونه آپشنال دارند، میتوانند با مراجعه به قسمت مشتریان سایت سایپا، درخواست خود را ثبت کنند. بهتر است بدانید که تغییرات این خودرو در حدود 7 مورد بوده که در زیر، این موارد را معرفی خواهیم کرد. همچنین طبق اعلام برخی منابع، شرکت سایپا قیمت نسخه آپشنال را حدود 8 میلیون تومان، گرانتر نسبت به نسخه عادی بفروش خواهد رساند.

از امکانات جدید کوئیک آرپلاس که به این خودرو اضافه شده است، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• روکش صندلی چرمی
• فرمان D کات چرمی مجهز به کلیدهای کنترلی سیستم صوتی
• مولتی مدیا مجهز به دوربین دید عقب
• رینگ آلومینیومی دو رنگ
• برچسب های پارکابی
• کف پوش
• شیشه دودی درب عقب

بهتر است بدانید که همچنان این خودرو دارای موتور 1503 سی سی تنفس طبیعی و 8 سوپاپه بوده که با اتصال به گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 87 اسب بخار، قدرت و 126 نیوتن متر، قدرت را دارد و با نسخه پایه برابر است.

در زیر نیز کاتالوگ رسمی این خودرو که توسط شرکت پارس خودرو، منتشر است را مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. کوئیک معمولی و sو r تا برسه به کوئیک قار همش یکی است فقط پول اضافه از ملت میگیرن

  2. کوئیک معمولی و sو r تا برسه به کوئیک قار همش یکی است فقط پول اضافه از ملت میگیرن

  3. سلام چرا کوییک را اتو ما ت نمی زنید از سال ۹۷_۹۸ قطع شد ؟

  4. من اصلا از این کوییک راضی نیستم سه ماه خریدم اول این که رنگ سقفش مات هست و نمایندگی بردم قبول نمی کنه دنده یک که می زارم ماشین به شدت می لرزه که بازم نمایندگی میگه جزو گارانتی نیست الان هم کلا دنده جا نمی ره و قفل شده که بردم نمایندگی مرکزی سه راه تهران پارس میگه ماشینت باید بخوابم ۲ تا ۱۰ روز تا قطع بیاد واقعا که تو تهران پایتخت که این‌جوریه وای با حال شهرستانها

  5. ماشینهای ایرانی مخصوصا کوییک شانسی هست یکی خوب در میاد یکی بد

  6. واقعا مثل دزدی می مونه اگه دلسوزی طرح تبدیل با خودروی ارزانتر بدارید چون توان پرداخت نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا