مکمل بنزین
گوناگوناپلیکیشنبرگزیده‌هابررسی

معرفی 5 تا از بهترین بازی‌های ماشین‌سواری برای گوشی‌های هوشمند

در این مقاله قصد داریم 5 بازی، ماشین‌سواری را به شما معرفی کنیم که روزانه از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. بازی‌های ریسینگ یا ماشین‌سواری یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی هستند که در همه پلتفرم‌ها کاربران زیادی به سراغ آن‌ها می‌روند و موبایل نیز هم از این قاعده مستثنا نیست و کاربران زیادی هستند که به علت راحت و در دسترس بودن آن علاقه زیادی به بازی کردن با آن دارند. در این چند مدت اخیر بازی‌های موبایلی کیفیت بالایی را به‌دست آورند که سبب شده خیلی از کاربران کنسول‌ها علاقه‌مند به بازی‌های موبایلی نیز شوند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این 5 بازی زیبا بپردازیم:

1 – Real Racing 3

خب معرفی اولین بازی از این مقاله را با بازی Real Racing آغاز میکنیم. سری بازی‌های Real Racing همیشه محبوبیت زیادی داشته است؛ بنابراین بعید نیست که Real Racing 3 را بهترین بازی ماشین گوشی‌های هوشمند 2020 بنامیم. این بازی برای تجربه جدی و واقعی رانندگی و شبیه‌سازی بی‌نظیر است جوری که هر ماشین با توجه به مشخصاتش برحسب کشش لاستیک، وزن، فرمان و غیره، رفتار متفاوتی دارد و شما کاملاً می‌توانید تفاوت میان ماشین‌های مختلف را حس کنید. در بازی Real Racing 3، می‌توانید در ۱۷ پیست اتومبیل‌رانی و با بیش از ۱۴۰ ماشین رسمی مختلف مسابقه بدهید.

ماشین‌هایی مثل لامبورگینی، پورشه، مرسدس بنز، آئودی و فراری تنها تعدادی از این ماشین‌ها هستند. همچنین چند حالت بازی وجود دارد که می‌توانید به‌صورت چندنفره به‌صورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید.

راجع به طراحی و گرافیک بازی هم باید بگویم که  این بازی محشر است و با بازی خوش‌ساخت و خوبی مواجه هستیم اما همین گرافیک‌ها و محتوای باکیفیت باعث شده این بازی سنگین باشد و حجم نسبتاً زیادی از گوشی را اشغال کند.

 

2 – Need for Speed: No Limits

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ماشین‌سواری برای گوشی‌های هوشمند  No Limits است که یکی دیگر از زیرمجموعه‌های بازی Need for Speed است. در واقع در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه‌شده است، اما به‌روزرسانی‌های مداوم آن تا آگوست ۲۰۱۹ ادامه داشت که با این به‌روزرسانی‌ها، موتور ماشین‌ها و گرافیک بازی هم‌تغییر کرده و بهبودیافته است.

بازیکنان در این بازی می‌توانند در خیابان‌ها رانندگی کنند، قوانین را رعایت نکنند، وسایل نقلیه پلیس را گول‌زده و از نیترو استفاده کنند. کمپانی EA به‌تدریج ماشین‌های جدید، موسیقی متن و حالت‌های جدید را در بازی معرفی کرده است. این بازی در حال حاضر یکی از گزینه‌هایی است که سریع‌ترین ریکاوری (برگشتن ماشین به حالت عادی بعد از تصادف) را دارد و می‌توانید ماشین‌های خود را با جدیدترین و متنوع‌ترین گزینه‌ها شخصی‌سازی کنید. در این بازی ماشین‌هایی ازجمله فراری، لامبورگینی، مک‌لارن، پاگانی، کونیگزگ، هنسی و ماشین‌های دیگر حضور دارند که انتظار شمارا می‌کشند.

 

3 – Asphalt 9: Legends

مجموعه بازی‌های ماشین‌سواری و مسابقه‌ای «آسفالت» (Asphalt) یکی از بهترین بازی‌ها برای گوشی هوشمند است و این بازی اغلب توسط منتقدان بازی‌ها و گیمرها تست‌شده تا مشخص شود این بازی با گرافیک سنگین و حرفه‌ای خود روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها چطور عمل می‌کند. نهمین بازی از این مجموعه، ماشین واقعی مثل لامبورگینی Veneno دارد که می‌توانید با آن از روی رمپ‌ها و سطوح شیب‌دار بپرید و دریفت کنید. بازی Asphalt 9: Legends مسیرها و نقشه‌های زیادی دارد که می‌توانید با بیش از 50 ماشین پرسرعت و واقعی در آن‌ها مسابقه بدهید. این بازی سبک ماشین‌سواری و مسابقه‌ای به خاطر گرافیک جذاب، جلوه‌های صوتی و طراحی بی‌نظیرش موردعلاقه بسیاری از گیمرهاست.

درمجموع، Asphalt 9 یک بازی بی‌نقص نیست اما بااین‌حال بازی جذاب با مراحل بسیار متنوع، طراحی عالی ماشین‌ها و مسیرهای مسابقه، وابسته نبودن بازی به خریدهای درون برنامه‌ای ازجمله مواردی هستند که تجربه Asphalt 9 روی گوشی‌های موبایل را بسیار لذت‌بخش می‌کنند و باعث می‌شوند تا بتوانید برای مدت‌زمان خیلی طولانی و تقریباً در هر زمان و مکانی این بازی ماشین‌سواری را تجربه کنید و از هیجانی که بهتان ارائه می‌کند نهایت لذت را ببرید.

 

4 – Forza Street

یکی دیگر از بازی‌های خوش‌ساخت در این سبک از بازی‌ها، بازی Forza Street است که دو سال پیش در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار گرفت و چندی پیش هم برای پلتفرم موبایل عرضه شد. فورتزا استریت یک بازی ریسینگ آرکید است که در ظاهر شباهت‌هایی به سری Asphalt دارد، اما استودیو سازنده با اضافه کردن المان‌های جدید و متفاوت در گیم‌پلی، باعث تفاوت آن با بازی‌هایی مثل آسفالت شده است. ازنظر داستانی،Forza Street روایتگر شهر میامی و مسابقات شبانه آن است. پنج شخص میلیاردر در کنار یکدیگر مسابقات شبانه را راه‌اندازی کرده‌اند و خود آن‌ها هم بخشی از این مسابقات به‌حساب می‌آیند. ازاین‌رو بازیکن برای پیشروی در تورنومنت شبانه میامی باید این افراد و اعضای تیم آن‌ها را شکست دهد.

راجع به طراحی و گرافیک بازی هم باید بگویم که  این بازی یکی از بازی‌های خوش‌ساخت در این زمینه است که کمک کرده است بازی Forza Steet جزو یکی از بازی‌های موفق درگوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید.

5 – GRID Autosport

اما در انتها می‌خواهیم یکی از بهترین بازی‌های این لیست که گرافیک بسیار بالایی دارد را معرفی کنیم، بازی‌ای که به‌تازگی معرفی‌شده است و در لیست بهترین بازی گوشی‌های هوشمند 2020 قرارگرفته است.  این بازی، GRID Autosport نام دارد. به جرات می‌توان گفت با این بازی، کیفیت کنسولی ماشین مسابقه‌ای را درگوشی همراه خود تجربه می‌کنید. این بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی است و یکی از بهترین گرافیک بازی‌های ماشین مسابقه موبایل را ارائه می‌دهد. موتور فیزیک بازی پویا است و ضربات به خودرو بر روی بدنه و رنگ آن مشخص است.

تنوع خودرو در این بازی بسیار زیاد است جوری که بیش از ۱۰۰ خودرو برای رانندگی وجود دارد هم‌چنین و به همین تعداد مسیر برای مسابقه در سرتاسر جهان و انواع مختلف در بازی وجود دارد.

GRID Autosport همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا با تنظیمات مختلفی به بازی بپردازید، چه طرفدار مسابقات آرکید باشید چه واقع‌گرایانه، این بازی مناسب شما خواهد بود. اما این بازی یک ایراد بزرگ دارد و آن این است که GRID Autosport باقیمت ۱۰ دلار در فروشگاه‌های فروش اپلیکیشن منتشرشده است که باید بگویم که مطمئناً سطح فوق‌العاده بالای محتوای بازی در کنار ویژگی‌های بصری و صوتی شگفت‌آور ارزش هزینه کردن را خواهد داشت اما با توجه به وجود تحریم‌ها شاید نتوان آن را خرید.

پس باید گفت که اگر شما گوشی آندروید دارید می‌توانید نسخه کرک شده این بازی را رایگان دریافت کنید اما اگر شما از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید تنها راه خرید بازی است. در انتها هم باید بگویم که این بازی به 8 گیگ حافظه خالی برای نصب نیاز دارد.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا