Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

محصول جدید شرکت بهمن موتور با نام DIGNITY و بدون استتار دیده شد + تصاویر

پس از انتشار تصاویری از محصول جدید شرکت بهمن موتور که در حال گذراندن برخی تست و انجام بازارسنجی بود، حال تصویر دیگری نیز بدستمان رسیده که در آن مشخص شده است که خودرو دانگ‌فنگ ix5 قرار است تا با چه نامی به بازار ایران عرضه شود. البته این تصویر به همراه چسبانده شدن نام بهمن بر روی IX5، نشانگر این است که عرضه این خودرو توسط شرکت بهمن موتور قطعی شده و همچنین مرحله بازارسنجی و تجاری را گذرانده است و اکنون این شرکت در حال مهیا کردن برخی شرایط است تا این خودرو را رونمایی و شرایط فروش آن را نیز اعلام کند.

همانطور که مشاهده کردید، از این پس دیگر این خودرو در بازار ایران با نام دانگ‌فنگ ix5 شناخته نخواهد شد و با نام برند دیگنیتی (DIGNITY) عرضه و شناخته خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که کلمه دیگنیتی در زبان فارسی به معنای بزرگی و رتبه است.

البته چندی پیش بود که پایگاه خبری چرخان، تصاویری از بروشور تبلیغاتی این خودرو را با برند دیگنیتی منتشر کرده بود، اما ما انتظار داشتیم که کلمه دیگنیتی فقط یک شعار بوده و نام برند و خودرو، چیز دیگری باشد.

باتوجه به اخبار واصله قطعات خودرو دیگنیتی در ایران داخلی سازی شده و این خودرو قرار است تا جای خالی محصولات برند هاوال را پر کند. همچنین باتوجه به اینکه بازار خودرو ایران، یک بازار محدود و در عین حال، پرتقاضا است، انتظار داریم تا این خودرو زیبا در ایران موفقیت دیگری را کسب کند.

در آینده نزدیک با ویژگی و امکانات قطعی شده این خودرو برای عرضه در بازار ایران، بیشتر آشنا خواهیم شد. اما برای مطالعه ویژگی کلی این خودرو، میتوانید با جستجو در صفحه پایگاه خبری چرخان، از امکانات غیرقطعی و احتمالی این خودرو آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.