Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تیزر رسمی و بخشی از اطلاعات خودرو جدید بهمن دیگنیتی منتشر شد

چندی پیش بود که مشخص شد شرکت بهمن موتور قرار است تا خودرو جدید IX5 که در کشور چین در قالب برند DONG FENG عرضه و تولید می‌شود را با نام دیگر در ایران به مرحله مونتاژ برساند. اما در همین بین، تصاویری از طریق برخی مخاطبین این پایگاه خبری، بدستمان رسید که بیانگر عرضه این خودرو با نام دیگنیتی بود.

اما اکنون شرکت بهمن موتور تیزر تبلیغاتی خودرو دیگنیتی را منتشر کرده است. البته با دیدن این تیزر، شاهد وجود نسخه لوآپشن (تیپ پایه) خودرو بودیم.

باوجود اینکه تاکنون برخی از رسانه از وجود و احتمال تولید نسخه فول آپشن این خودرو صحبتی را به میان آورده بودند، اما اکنون میتوان دید که شرکت بهمن موتور باتوجه به برخی محدودیت موجود در خودروسازی، نتوانسته نسخه فول دیگنیتی را در ایران تولید کند. بطوریکه دیگر از دسته دنده معروف این خودرو خبری نبوده و نسخه عادی دنده بر روی خودرو نصب شده است.

همچنین کروزکنترل هوشمند، اتوپارک، سامانه تشخیص چهره و… از نمونه نهایی حدف شده است. البته برخی شایعات نیز بیانگر این است که گویا ایربگ خودرو از که نوع پرده ای بوده حذف و دیگینیتی شامل 4 ایربگ خواهد بود. همچنین احتمالا بخش پانورامیک سقف نیز به سانروف تبدیل شده و جک برقی صندوق عقب نیز حذف شده است.

البته این مسئله جای تعجب ندارد، زیرا قبل از این نیز برخی خودروسازان خصوصی که با برند DONG FENG در حال مشارکت هستند، نتوانسته بودند تا نسخه فول محصول خود را وارد ایران کنند.

برای مثال خودروسازی فردا که از اواخر سال پیش، تصمیم بر تولید برخی محصولات برند مذکور را گرفته بود، در نهایت خودروهای با امکانات بسیار پایین را معرفی و به مشتریان تحویل داد.

اما میتوان مشاهده کرد که امکاناتی مانند تریم چرمی کابین، کروزکنترل، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه، تهویه اتوماتیک، نمایشگر تولید شده در ایران که به احتمال زیاد مجهز به نویگیشن است، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… بر روی دیگنیتی نصب خواهد شد.

هنوز بطور قطع نمیتوان گفت که این خودرو در نسخه قابل عرضه به مشتری، چه امکاناتی خواهد داشت. پس باید تا زمان رونمایی و معرفی خودرو بهمن دیگنیتی صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی بر سر این خودرو در آینده خواهد افتاد.

همچنین شما مخاطبان میتوانید در زیر، تیزر رسمی خودرو بهمن دیگنیتی که شرکت بهمن موتور منتشر کرده است را مشاهده کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.