مکمل بنزین
گوناگونخبر

زیان اقتصادی جدیدی متوجه مشتریان تکمیل وجه شده ریگان خودرو خواهد شد

ریگان خودرو نام شرکتی است که از سال 97 اقدام به ثبت نام خودرو کوپا در دو مدل رویال و فلگشیپ کرده و تاکنون نیز نتوانسته تا تحویل انبوه این خودرو را آغاز کند. اما در همین بین، یکی از خریداران خودرو کوپا در تماسی که با پایگاه خبری چرخان داشته است، بیان کرده که شرکت ریگان خودرو با اقداماتی که انجام خواهد داد، میخواد کمی بیشتر مشتریان خود را آزار دهد.

اما مسئله چیست؟

فرد تماس گیرنده با چرخان، بیان کرده که پس از ثبت نام خودرو کوپا در تیرماه سال 97، دیگر خبری از تحویل خودرو توسط شرکت شهرخودرو که نماینده فروش محصولات شرکت ریگان خودرو نشد. اما پس از طی شدن حدود 10 ماه بعد، این شرکت طی تماسی با مشتریان، اعلام کرده که لطفا با مراجعه به شعبه شهرخودرویی که در آن خودرو را ثبت نام کردید، اقدام به تکمیل وجه کنید. همچنین این مشتری در ادامه بیان کرده است که نماینده تماس گیرنده، مشتریان را تهدید کرده تا درصورت عدم تکمیل وجه، دیگر در اولویت تحویل خودرو قرار نخواهید گرفت و قیمت خودرو نیز در صورت تاخیر، افزایش پیدا خواهد کرد. ما نیز به همین خاطر اقدام کردیم و تاکنون که در مهرماه سال 99 هستیم، هنوز خودرویی را تحویل نگرفتیم.

او ادامه داد: در زمانی که ما اقدام به تکمیل وجه کردیم، افرادی بودند که بخاطر برخی مسائل، صورتحساب خود را تکمیل نکردند. اما اکنون که خبرهایی درخصوص آغاز تحویل این خودرو از سوی ریگان خودرو و از آبان امسال بگوش رسیده است، گویا افرادی که تکمیل وجه نکردند، با اقداماتی قرار است تا با همان مبلغ و قیمت آن زمان، تکمیل وجه کرده و گویا قصد تحویل خودرو قبل از ما را نیز دارند!

همچنین افراد مذکور با اقداماتی توانستند تا مدیرعامل این شرکت را به تکمیل وجه با همان قیمت قبلی راضی کنند، بطوریکه اکنون این شرکت با انتشار تصویری، از مشتریان تکمیل وجه نکرده درخواست کرده که با مراجعه به شرکت شهرخودرو، اقدام به تکمیل وجه کنند، که در زیر میتوانید تصویر این بخشنامه را مشاهده کنید.

این مسئله باعث شده تا کسانی که در این یکسال با مبلغی که در اختیار داشتند، توانستند با برخی اقدامات اقتصادی برای خودشان باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، منافعی را کسب و حداقل ارزش پول خود را بیشتر کنند. اما در مقابل، افرادی قرار دارند که با پذیرش حرف این شرکت و تکمیل وجه در زمان مقرر، سرمایه شان بلوکه شده و خودرویی نیز دریافت نکرده اند.

 

شما همراهان چرخان میتوانید مشکلات خود با صنعت خودروسازی را با ما در میان بگذارید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا