مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویری از تیزر تبلیغاتی مزدا CX-4

کمتر از 3 هفته دیگر خودروی مزدا CX-4 به صورت رسمی معرفی خواهد شد و کمپانی مزدا، قبل از رونمایی رسمی، تصاویری از تیزر تبلیغاتی CX-4 را منتشر ساخته است. محصول آینده کمپانی مزدا تقریبا مشابه CX-5 بوده و برخلاف تصور همگان، تنها در کشور چین عرضه می‌شود.

mazda-cx-4-teaser

مزدا CX-4 با الهام از کانسپت مفهومی Koeru که سال 2015 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درآمد ساخته شده و زبان  طراحی  آن KODO نام دارد. در CX-4 شاهد استفاده از چراغ‌های LED، جلو پنجره‌ای زیبا و لاستیک‌های 19 اینچی خواهیم بود. فضای داخلی CX-4 به یک صفحه نمایش لمسی مجهز شده و با استفاده از دکمه‌های قرار گرفته بر روی فرمان کنترل می‌شود.

mazda-cx-4-teaser2

در پشت فرمان، اهرمی برای تعویض دنده قرار گرفته و هنگام پارک خودرو می‌توان از دوربین عقب و سنسور پارک بهره برد. این خودرو مجهز به دو موتور بنزینی چهار سیلندری است. موتور اول 2 لیتری بوده و قدرتی معادل 158 اسب‌بخار تولید می‌کند. موتور دوم 2.5 لیتری بوده و توانی معادل 192 اسب‌بخار دارد.

3

مزدا CX-4، نسبت به CX-5 اسپرت‌تر است. این خودرو 78 میلی‌متر طولانی‌تر از CX-5 بوده و ارتفاع آن 175 میلی‌متر کاهش یافته که با این وجود، عرض و فاصله دو محور CX-4، همانند CX-5 بوده و تغییری نکرده است. مشخصات کامل مزدا CX-4 بزودی منتشر شده و 25 آوریل در نمایشگاه خودرو پکن رسما رونمایی خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا