مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبرشرایط فروش

قیمت جدید خودرو جک T8 به همراه دیگر محصولات این برند اعلام شد + تصویر جدید

چندی پیش بود که پایگاه خبری چرخان، قیمت مشخص شده پیکاپ جک T8 را اعلام کرد. اما در همان خبر ذکر کردیم قیمت این خودرو قطعی نبوده و گویا قرار است تا اولین سری از این خودرو در بهمن امسال و بصورت مونتاژی وارد کشور شود. گویا قیمت خودرو جک T8 که در اوایل بصورت غیررسمی حدود 599 میلیون تومان اعلام شده بود، تغییر کرده است.

چند روز پیش بود که یکی از نمایندگان شرکت کرمان موتور، قیمت تمامی محصولات این شرکت را در فضای مجازی قرار داد. بطوریکه قیمت و شرایط فروش محصولات مذکور بصورت نقدی بوده و موعد تحویل نیز اردیبهشت سال 1400 ذکر شده است. اما در این بین، نام خودرو جک T8 با قیمت 740 میلیون تومان کمی خود را بیشتر از دیگر محصولات جک نشان میداد. پس آنطور که مشخص شده است قیمت تمامی خودروهای این برند در کشور افزایش پیدا کرده که در زیر تصویر قیمت اعلام شده توسط این نمایندگی قابل مشاهده است.

اما موضوعی که تعجب برانگیز بوده، این است که خودرو جک S5 اتوماتیک که تک دیفرانسیل است، گرانتر از برادر پیکاپ دودیفرانسیل خود بوده است. در زیر نیز میتوانید قیمت جدید محصولات قابل عرضه شرکت کرمان موتور را مشاهده کنید.

خودرو قیمت
JAC S5 AT 760 میلیون تومان
JAC S3 AT 530 میلیون تومان
JAC J4 AT 360 میلیون تومان
JAC T8 MT 740 میلیون تومان

اما بهتر است بدانید که چندی پیش اعلام کردیم که قرار است تا محصولات جدید شرکت کرمان موتور، با برند اختصاصی KMC وارد بازار خواهد شد. اما همچنان در هنگام فروش و تبلیغات نام جک در بیلبوردهای تبلغاتی نصب شود. در همین رابطه چندی پیش شرکت کرمان موتور تصویر جک T8 را منتشر کرد که در جلوپنجره این خودرو لوگو KMC حک شده است. اما همچنان میتوان دید که کرمان موتور با اینکه برند خودرو را عوض کرده، اما همچنان قصد دارد تا با نام برند قبلی این خودرو را عرضه کند.

KMC T8 با چه ویژگی و امکانات وارد ایران خواهد شد؟

آنطور که مشخص شده است، T8 با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ که متصل به گیربکس 6 سرعته دستی است، وارد ایران خواهد شد. البته این موتور توانایی تولید 188 اسب بخار، قدرت و 290 نیوتن‌متر، گشتاور را دارد. همچنین بهتر است بدانید که سیستم چهارچرخ محرک KMC T8 به شما این اجازه را می‌دهد تا در سرعتهای کم‌تر از‌ 80 کیلومتر بر ساعت، وضعیت رانندگی را از دو چرخ محرک به چهار چرخ محرک پر سرعت تغییر دهید. پس KMC T8 یک پیکاپ دودیفرانسیل است.

از امکانات این خودرو، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
•دوربین 360 درجه به همراه سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو
•قابلیت چهارچرخ متحرک
•نمایشگر 8 اینچی لمسی
•رادار هشدار خروج از خط (احتمالی)
•نمایشگر میزان فشار باد تایرها (TPMS)
•گرمکن آینه‌های جانبی
•کروزکنترل
•سامانه ورود بدون کلید و استارت بصورت دکمه
•دوربین ثبت وقایع
•سیستم کنترل پایداری
•و…

حال باید دید که شرکت کرمان موتور، چه زمانی مراحل تولید جک T8 را آغاز و اولین سری از این خودرو را کی به مشتریان تحویل خواهد داد. اما نکته مهم این است که با ورود این پیکاپ، کار برای رقبایی همچون آمیکو آسنا، بهمن کاپرا2 و… بسیار سخت خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. جمعش کن این مسخره بازی‌ها رو با این قیمت‌های بیخود این دزدی ازجیب مردمه واقعا خنده داره ما تا صد ساله دیگه هم نمیتونیم این ماشینهای بزک شده چینی رو بخریم جایی که هیچ جای دنیا این ماشین‌ها رو سوار نمیشن

  2. تف … به این قیمتهای کاذب که بالا بردن مصنوعی یک دلار کاغذی بی ارزش ؛ یک مشت آهن پاره را اینقدر گران میکند و جیب ملت را خالی میکند … اقتصاد ما بیمار و توسط دلالیسم اداره میشود اگر « دلال ها » را که همانند ویروس عمل میکنند حذف کنید در کوتاه مدت بسیاری از مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا