Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوقالعاده محصولات سایپا برگزار شد (مهرماه 99)

مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده 8 محصول سایپا برگزار شد و اسامی برندگان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حاضر در مراسم قرعه‌کشی، فردا چهارشنبه حدود ساعت 12 در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

در این مراسم قرعه‌کشی هشت محصول سایپا شامل سایپا 151، تیبا، تیبا 2، ساینا، انواع وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد. در طرح فروش سایپا 724 هزار و 684 نفر شرکت کردند که 717 هزار و 997 نفر واجد شرایط شناخته‌شده بودند و قرعه‌کشی بین این 717 هزار و 997 نفر انجام شد. اما ظرفیت محصولات عرضه‌شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 7 هزار دستگاه خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد 7 هزار نفر هم به‌عنوان رزرو در نظر گرفته‌شده‌اند که اگر متقاضی از خرید خود انصراف دهد، فرد دیگری جایگزین آن شود.

اما این 7 هزار خودرو که در اینطرح فروش عرضه‌شده اند، شامل محصولاتی است که در زیر اشاره‌شده است:

500 دستگاه خودرو تیبا صندوق‌دار

1000 دستگاه تیبا 2

500 دستگاه ساینا

1000 دستگاه سایپا 151

300 دستگاه نیسان تک سوز

1800 دستگاه نیسان تک سوز آپشنال

1800 دستگاه نیسان دوگانه‌سوز

100 دستگاه پادرا پلاس

در کل گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام کنندگان به سایت خودروسازی سایپا مراجعه کنند و در پروفایل شخصی خود این مهم را چک بفرمایند. در انتها منتخبین فرصت دارند که تا 72 ساعت یعنی 3 روز بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت علی‌الحساب بر اساس خودرویی که درخواست داده‌اند، واریز وجه انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.