مکمل بنزین
گوناگونخبر

دادگاهی در آمریکا: پورشه مسئول کشته شدن پل واکر و دوستش نیست

دادگاهی در آمریکا، ادعای همسر  Roger Rodas را مبنی بر مقصر بودن پورشه در بروز سانحه رانندگی سال 2013 که منجر به کشته شدن پل واکر و Roger Rodas شده بود را رد کرد.

براساس دادخواست تنظیم شده توسط همسر Roger Rodas؛ خودروی Carrera GT ایمنی لازم را نداشته و سیستم تعلیق آن قبل از حادثه مذکور از کار افتاده بود. پورشه اعلام کرده که هیچ مدرکی دال بر اینکه خودروی Carrera GT مقصر مرگ Roger Rodas بوده وجود نداشته و سرنشینان خودرو، مقصر اصلی بروز این حادثه بوده‌اند.

1399991509_paul-walker-roger-rodas-zoom

پل واکر و دوستش  Roger Rodas در نوامبر سال 2013 سوار بر  Carrera GT قرمز رنگ Rodas بودند که به یک باره کنترل خودرو را دست داده و پس از برخورد با تیر چراغ برق و درخت، خودرو منفجر شده و متوقف می‌شود.

دادگاه اعلام کرده که رسیدگی به شکایت دختر پل واکر و پدر او در روند دادگاه و حکم نهایی تاثیری نخواهد داشت. وکیل همسر Roger Rodas نیز گفته که در صورت ناعادلانه بودن حکم دادگاه، درخواست تجدید نظر و رسیدگی مجدد به پرونده را مطرح خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا