مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

زمان عرضه Ford Mustang Shelby GT350 مشخص شد

غرفه فورد در نمایشگاه لس آنجلس میزبان حضور یک خودروی مسابقه‌ای با موتور ۵.۲ لیتری V8 بود. مدل جدید شلبی تغییرات قابل توجهی را در خود نسبت به مدل قدیمی‌تر جای داده است. در سیستم تعلیق این خودرو از کمک فنر مغناطیسی برای اولین بار استفاده شده که این امکان را به شما می‌‌دهد بتوانید از بین حالات مختلف سیستم رانندگی مانند sport ،track ،drag  و … انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.در سیستم ترمز چرخ‌های جلویی از ترمز دیسکی دولایه ۱۵ اینچی بهره گرفته شده و قطر دیسک‌ها در چرخ های عقب نیز ۱۵ اینچ در نظرگرفته شده است. همچنین سیستم خنک کاری ترمزها به نحوی طراحی شده که از حداکثر قدرت خنک کاری هوا بهره ببرد.

فورد چندطیف رنگی جدید و مختلف به این خودرو اضافه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به قرمز یاقوتی و آبی تیره اشاره کرد. همچنین سیستم هوشمند این خودرو با رابط کاربری AYNC3  و امکانات راهبری قویتر و سیستم صوتی منحصر به فرد با ۹ بلندگو عرضه خواهد شد. این خودرو از تاریخ ژوئن ۲۰۱۶ با حداکثر امکانات در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا