مکمل بنزین
خبر

سایپا نسبت به انتشار شایعه قیمت محصولات جدید خود، مخصوصا شاهین واکنش نشان داد

چندی پیش بود که در فضای مجازی، اخبار و تصاویری از قیمت محصولات جدید سایپا منتشر شد. این اخبار حکایت از قیمت بسیار نجومی برخی خودروها از جمله سایپا شاهین داشت، به همین خاطر تمامی مشتریان این خودرو از قیمت منتشره اعلام نارضایتی کردند.

برهمین اساس شرکت سایپا بالاخره راجع به این اخبار واکنش نشان داده که به شرح ذیل است.

گروه خودروسازی سایپا ضمن تکذیب مذاکره و صحبت منتشره مدیرعامل این گروه خودروسازی در روزهای اخیر پیرامون قیمت گذاری محصولات، نسبت به روایت های منتشر شده از شیوه جدید قیمت گذاری خودرو در فضای مجازی واکنش نشان داد و اعلام کرد که اتخاذ هر نوع تصمیم در این زمینه، منوط به تصویب نهایی و اعلام رسمی آن از سوی وزارت صمت و خودروسازان است.

در روزهای اخیر پیام‌های مختلفی در فضای مجازی و برخی رسانه‌های غیررسمی منتشر شده و در آن از فرآیند جدید برای شیوه قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان سخن به میان آمده است؛ اما موارد مطرح شده، تصمیم نهائی و یا تنها گزینه کارشناسی برای قیمت‌گذاری خودرو کشور نیست.

در حقیقت، نظر مطرح شده، یکی از چند گزینه و شیوه قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان است که نهایی شدن یا نشدن آن، منوط به تصمیم گیری نهایی و موافقت نهادهای ذی ربط است.

خودروسازان ایران‌خودرو قیمت بازار خودروهای داخلیدر پایان با تاکید مجدد بر اینکه گزینه های مختلفی برای ساماندهی به بازار خودرو کشور مطرح است، که از برخی رسانه و هموطنان محترم درخواست خواهیم کرد که اخبار و گزارش مرتبط با این حوزه را تنها از کانال اطلاع رسانی رسمی دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت یا خود خودروسازان کشور را دنبال کنند.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا