Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش فوق‌العاده محصولات پرتیراژ شرکت ایران خودرو اعلام شد + محدودیت‌ها

گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را اعلام کرد. این شرایط فروش که قرار است از صبح روز سه شنبه مورخ 99/08/20 به مدت 3روز ادامه خواهد داشت. در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده، پنج خودرو پژو 405 SLX، پژو 206 تیپ2، پژو 207 دستی (فرمان هیدرولیک)، سورن پلاس و راناپلاس قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچگونه سود مشارکت و یا سود انصرافی در نظر گرفته نشده است.

در شرایط فروش مذکور، قیمت پژو 405 SLX، حدود 108 میلیون تومان، خودرو پژو 206 تیپ2 با قیمت 110 میلیون و 111 هزار تومان، پژو 207 دستی نیز با قیمت 199 میلیون و 600 هزار تومان، خودرو سورن پلاس با قیمت 188 میلیون و 500 هزار تومان و در آخر نیز خودرو راناپلاس با قیمت 179 میلیون و 516 هزار تومان به‌فروش خواهد رسید. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل هر چهار خودرو، حداکثر 90 روز ذکر شده است.

در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

همچنین در این شرایط فروش نیز برخی محدودیت‌هایی نیز فعال بوده که میتوانید در زیر مطالعه فرمائید.

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت.

2. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود.

3. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو تا یک سال وجود ندارد.

5. متقاضی باید در هنگام ثبت درخواست، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت بانکی که به نام خودش است، برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب خواهد شد، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان قرار داشته باشد.

8. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9. گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل شده و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى مانده و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.