مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت خاص چری را ببینید!

chery

با نزدیک شدن به نمایشگاه پکن خودروسازان چینی، که به واسطه حضور پررنگ‌شان در ایران همگی با آن‌ها آشنایی داریم، به تقلید از خودروسازان بزرگ خارجی، یک عکس گنگ را به عنوان تیزر از محصولات آینده خود منتشر می‌کنند. چری که با نام (ام وی ام) و با همکاری شرکت مدیران خودرو در کشورمان فعالیت می کند و انواع مختلف خودروها را با کیفیت متوسط و پایین عرضه می‌کند، تصاویری را منتشر کرده که طبق آن قصد دارد در نمایشگاه پکن از این خودرو رونمایی کند.

چری برای این محصول کانسپت  نام FV2030 را انتخاب نموده، و تاریخ توسعه و تولید این خودرو را سال ۲۰۳۰ مشخص کرده است. این کانسپت جزو اولین خودروهایی است که طراحی و توسعه آن را بطور مستقل بر عهده شرکت‌های چینی بوده است. طراحی جذاب این خودرو از ورودی‌های هوای اطراف سپر و جلوپنجره  تا چراغ‌های باریک و بدنه‌ای متفاوت می‌تواند سهم بزرگی در رشد خودروسازی چین داشته باشد. امیدواریم خودروسازان ایرانی نیز به جای سیاست مونتاژ کاری به سمت ساخت و طراحی حرکت کنند و با انجام تحقیقات وسیع در این ضمینه مانند کشور چین، صنعت خودروسازی داخلی را به سمت جهانی شدن سوق دهند.
از دیگر قسمت‌های ظاهری و فنی این خودرو خبری در دست نیست اما با شروع نمایشگاه پکن و پوشش گسترده این نمایشگاه توسط سایت چرخان، آخرین اخبار منتشر شده از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا