مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبر

ام‌وی‌ام X22 با تغییرات جدید وارد بازار شد!

از یک هفته پیش و با آغاز فرآیند تحویل محصولات شرکت مدیران خودرو، بسیاری از این خودروها با تغییری همراه شدند. در این قسمت قرار است تا با تغییری که در این دوره برروی خودرو X22 انجام شده است، آشنا شده و دلایل این تغییر را به شما مخاطبین عزیز بگوییم.همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، رینگ خودرو X22 در نسخه دنده اتوماتیک و دستی در تولیدات جدید، نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیار زشت تر از رینگ قبلی بنظر رسیده است. همچنین گویا اندازه این رینگ نسبت به گذشته نیز کمتر شده است. اما باتوجه به این اقدام شرکت مدیران خودرو که بعد از حدود 4 سال از عرضه X22، چرا اکنون این اقدام را انجام داده است؟!

در تحقیقاتی که توسط پایگاه خبری چرخان صورت گرفت، چندین احتمالات مطرح شد که این احتمالات به شرح ذیل است:

  • واردات قطعات توسط شرکت مدیران خودرو، بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.
  • باتوجه به ارزبری زیاد قطعات و اینکه شرکت مدیران خودرو درصد داخلی سازی محصولات خود را بسیارکم انجام داده است، وزارت صمت دستور داخلی سازی بیشتر این محصولات را به شرکت مذکور داده است.
  • گویا آخرین سری خودروهای سری X22 در حال تولید است و بزودی نسخه فیس لیفت جایگزین نسخه فعلی خواهد شد.

باتوجه به برخی شواهد، گویا احتمال آخری که در بالا ذکر شد، بسیار قوی‌تر از سایر موارد بوده و اینکه احتمالا شرکت مدیران خودرو در آخرین سری خودرو X22، با مشکل کمبود قطعه رینگ مواجه شده و بنا به دلایلی، تامین این قطعه را از داخل کشور انجام داده است.

اما هرچه که باشد، این امر باعث شد تا برخی از مشتریانی که این خودرو را به تازگی تحویل گرفتند، اقدام به تعویض این رینگ با نسخه قبلی و… کرده که باعث ایجاد برخی هزینه اضافه برای این اشخاص شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. جای تاسف داره بخش زیادی از زیبایی خودرو مربوط به رینگ فابریک بود و الان واقعا زشت شده .نمیدونم شرکتهای داخلی وقتی یک خودرو با اقبال مواجه میشه شروع به گند کاری در خودرو می کنند و مطمئن باشید تا چند سال دیگه فاجعه داخلی سازی این خودرو را نابود خواهد کرد

  2. واقعا برای مدیران خودرو متاسفم. به طور کل با گذاشتن این رینگ که تمام رخ زیبای خودرو رو زیر سوال برده باعث شده هزینه تعویض رینگ همون روز اول بیفته گردن مشتری. بدون رینگ و لاستیک ماشین رو تحویل بدن واقعا بهتره.

  3. رینگ در زیبایی ماشین خیلی تاثیر داره ماشین x22 اسپرت با این رینگ جدید واقعا زشت شده بهتر اسم اسپرت برداشته بشه خدا میدونه نسبت به قبلی ها که مردم تقریباازش راضی بودن سری جدیدش دیگه چی کم داره این ظاهر که میبینیم متاسفم برای شرکت سازنده قیمت بالا میره کیفیت پایین میاد

  4. من ثبت نام کردم تو نمایندگی به من میگن این سری قدیمی ها بوده با این رینگ. جای تاسف داره… حالا رینگ هم هیچی هنوز خود ماشین و سر موعد تحویل ندادن…!!!

  5. سلام
    واقعا خیلی قیافه این رینگ زشت تر از رینگ اصلی هستش.
    احتمالا بخاطر جایگذینی با پرو دارند وجهه ماشین رو جلوتر خراب می کنند.
    از لحاظ حقوقی نمی دونم چطوره چرا که یه چیز نشون دادند یه چیز دیگه فروختند.
    من که حالم گرفته شد.
    برای تعویضش هم فکر کنم باید کلی هزینه بشه.

  6. با سلام ماشین من تازه تحصیل گرفتم رینگ های منو تعویض کنید و اضافه پولش رابگیرید

  7. سلام دوستان به منم گفتن رینگش الومنیومی عوض شده x22 بعد ثبت نامو کسی میتونه بگه چطوری باید تغییرش بدم از طریق شرکتش یا شکایت کنم میدونستم ثبت نام نمیگردم

  8. ازروی دست انداز معمولی رد شدم رینگ شکست …بریم به کی بگیم …به خداوندی خدا کیفیت اشغال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا