Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مردم دنیا کدام برندهای تایر را برای خودروی خود انتخاب می‌کنند؟!

همان طور که می‌دانید تایر خودرو یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌های هر خودرو بوده و نقش مهمی در ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان دارد. متاسفانه بارها و بارها شاهد بروز تصادفات مرگبار رانندگی در اثر استفاده از لاستیک‌های نامرغوب یا تعویض دیرهنگام لاستیک بوده‌ایم. بنابراین توصیه می‌شود که از لاستیک‌های مرغوب با سایز و همچنین میزان باد متناسب در چرخ‌های خودرو استفاده کنید.

شرکت‌های لاستیک سازی متعددی در سطح جهان وجود دارد که دارای کارخانه‌های متعدد در سرتاسر جهان هستند و بعضی از آن‌ها به تولید لاستیک برای اتومبیل‌های خاص و سوپر اسپرت نیز مشغول‌اند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای  خرید لاستیک به فروشگاه مراجعه کنید و در انتخاب بین برندهای متعدد و مختلف تایر سردرگم شوید، به همین منظور جدولی در مورد بازار فروش جهانی برندهای مختلف برای شما آماده‌ کرده‌ایم که نشان می‌دهد مردم سرتاسر دنیا بیشتر از کدام برندها استفاده می‌کنند که می‌تواند شما را در امر انتخاب بین برندهای مختلف تایر یاری کند.

در این لیست شرکت‌های معروف بریجستون، میشلن، گودیر، پیرلی، هانکوک و … بخش وسیعی از بازار جهانی را در اختیار دارند. لیست کامل این رتبه بندی را در زیر می‌توانید ببینید.

31pczs91qmbfkxbrlh4j

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.