Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی اپلیکیشن ایران‌خودرو؛ کار راه انداز!

دنیای اپ‌های تلفن همراه به قدری بزرگ و پر مخاطب شده که حتی خودروسازی مانند ایران خودرو، برای سبقت گرفتن از سایر رقبا، اقدام به طراحی و ساخت اپ مخصوصی کرده است. امروز به بررسی این اپلیکیشن اختصاصی می‌پردازیم؛ پس با چرخان همراه باشید.

وقتی این اپ را با حجم 12/6 مگابایت نصب کرده و وارد نرم افزار می‌شوید، اولین چیزی که جلوی چشمان شما ظاهر خواهد شد، لوگوی ایران خودرو است که در بالای آن، تصویری از یک جاده خلوت به نمایش در آمده که گواه شعار مخصوص ایران‌خودرو، یا همان راه تو را می‌خواند است! انگار خیلی شیک و مجلسی می‌گویند از خودروهای ما بخرید تا در یک جاده زیبا کشته شوید و نه جای دیگر! بگذریم…

۳-۲۸

بعد از آن جاده و لوگوی بسیار زیبا (!) بر خلاف انتظار اولیه به جای اینکه وارد فضای اپ شویم به طور خودکار به قسمت بروزرسانی نرم افزار ارجاع داده شدیم. ظاهرا اطلاعات نرم‌افزار از سال 93 تاکنون بروزرسانی نشده و باید به صورت دستی برای بروزرسانی  اقدام کنید. این بروزرسانی مدت زمان کمی به طول می‌انجامد و ابتدا اطلاعات اپ بروزرسانی شده و سپس تصاویر مربوط به اپلیکیشن دریافت می‌شود. پس از انجام این مراحل، بالاخره وارد منوی اصلی نرم‌افزار شدیم.

از نظر ظاهری و گرافیکی با اپ جذابی روبرو نیستیم؛ البته نباید به خاطر این موضوع به ایران‌خودرو اعتراض کرد! ایران‌خودرو به طور کلی زیبایی و بروز بودن را دوست ندارد! اگر منکر این حرف هستید می‌توانید از منوی اصلی نرم‌افزار وارد اولین بخش اصلی، یعنی محصولات شوید. پس از وارد شدن به این قسمت، نام شرکای کنونی ایران‌خودرو به نمایش درآمده که با ورود به قسمت مربوط به آنها، محصولات مرتبط را می‌بینید. مثلا با وارد شدن به بخش ایران‌خودرو؛ انواع سمند و وانت‌های این شرکت نمایش داده می‌شود، که با ورود به هر قسمت اطلاعاتی مانند؛ مشخصات فنی، تجهیزات و گالری را می‌ببینید. شما می‌توانید از همین قسمت برای دانلود بروشور و یا دفترچه راهنمای خودروی مورد نظر خود، اقدام کنید.

2

3

بخش دیگر نرم‌افزار، خودروی من نام دارد؛ که  کاربران با استفاده از آن می‌توانند پرونده‌ای برای خود ایجاد کرده و از طریق آن، از امکان یادآوری‌ خدمات خودرو  بهره‌مند شوند.

4

امکان دیگر این نرم‌افزار، مکان یابی‌خودرو است. مشتریان فراموش کار ایران‌خودرو می‌توانند اطلاعات مکانی خودروی  پارک شده را در این قسمت یادداشت کرده؛  تا خودروی خود را گم نکنند. البته ما هر چه سعی کردیم  تا اطلاعاتی را در این بخش وارد کنیم، به در بسته خورده و با یک باگ نرم‌افزاری روبرو شدیم.

5

بخش دیگر این نرم‌افزار فروش‌خودرو نام دارد. با ورود به این بخش  اطلاعاتی مانند شرایط فروش فوری و اعتباری را به دست می‌آورید؛ منتها از ایران‌خودرو انتظار نداشته باشید که این شرایط را داخل نرم‌افزار قرار دهد و شما به سمت و سوی لینک خبری این شرکت رفته و با ورود به آن، وارد سایت ایران خودرو می‌شوید.

۸

کاربردی‌ترین ویژگی این نرم‌افزار را می‌توان بخش نمایندگی‌ها دانست. در این بخش شما می‌توانید با روشن کردن چی پی اس تلفن همراه، نزدیک‌ترین نمایندگی ایران‌خودرو را پیدا کنید؛ همچنین فهرستی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو در استان‌های مختلف را مشاهده کرده و دست آخر هم به جستجوی نمایندگی مورد نظر خود بپردازید.

65

این‌ها تمام امکانات این نرم افزار نبود! در همان منوی اصلی و پس از ورود به نرم‌افزار در قسمت زیرین؛ 5 بخش مختلف را می‌بینیم. یکی از این بخش‌ها مربوط به پرسش و پاسخ بوده که ایران‌خودرو در این قسمت به سوالات رایج مشتریان خود پاسخ داده است. از طریق گزینه‌های دیگر هم امکان بروز‌رسانی نرم‌افزار، اطلاعات تماس ایران خودرو و اطلاعاتی درباره شرکتهای تابعه ایران‌خودرو در دسترس است.  فقط یک بخش از این بخش‌ها باقی ماند که نام آن مطالب دیگر است! این قسمت ظاهرا بخش خبری نرم‌افزار ایران‌خودرو بوده؛ که ما فقط یک خبر در این بخش دیدیم!

88

77

اگر زمانی این نرم‌افزار را نصب کردید؛ به یاد داشته باشید که برای استفاده بهتر از آن لازم است هر از چندگاهی نسبت به بروزرسانی  نرم‌افزار از طریق داخل آن اقدام کنید.

bazar-logo

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.