مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

تصاویر خودروهای جدید وارد شده توسط شرکت کرمان موتور، به چرخان رسید

همانطور که در خبرهای قبلی در رابطه با ورود خودرو جک J7 به منظور پشت سرگذاشتن برخی تست های تطبیقی و بازارسنجی به کشور، پرداختیم، اما اکنون تصاویری از این خودرو بدستمان رسیده که حاکی از برخی اخبار بوده تا جانی دوباره به صنعت خودرو ایران بدهد.آنچه که مشخص شده است، گویا برند جک چین مانند برخی هموطنان خود که در خبر ورود هونگچی به ایران نیز بیان کردیم، قصد دارد تا با جدا کردن مناطق هر قاره در برنامه خود، برخی از محصولات مشخص را به این کشورها صادر کند.

برای مثال، اکنون شاهد هستیم که به موازات ارسال چندین نمونه از خودروهای جک X7 و J7 به کشور روسیه، این دو خودرو وارد ایران نیز شدند. پس این احتمال وجود دارد که باتوجه به ورود نسخه تستی و آزمایشی خودرو جک X7 در تابستان امسال، خودرو J7 هم با خودرو مذکور وارد کشور شده و اکنون، احتمالا باتوجه به اتمام روند تست خودرو X7، روندهای تست خودرو J7، بزودی آغاز خواهد شد.

همانطور که اشاره شد، تصاویر ارسال‌ شده از جانب مخاطبان این رسانه نشان می‌دهد که در کنار ورود نسخه‌های آزمایش فنی جک X7، سدانی جدید از خودروساز چینی جک نیز به ایران آمده است. در حال حاضر شرکت کرمان موتور، بنا را بر همکاری پیوسته با شرکت جک چین قرار داده و قرار است تا نیمه نخست سال آینده، حدود 3 خودرو جدید از این برند، وارد ایران کند.

قرار است محصولات جدید جک برای بازار ایران، با نام اختصاصی KMC مونتاژ شوند که درحال حاضر، خودرو جک T8 با لوگو KMC درحال مونتاژ بوده و به آن خودرو هم در آینده نزدیک خواهیم پرداخت.آنطور که مشخص است، شرکت کرمان موتور قصد دارد تا با اخذ مجوزهای تولید خودرو J7، دوباره محصولی در رده سدان های متوسط داشته باشد. احتمالا با ورود این خودرو در سال آینده و همچنین ورود نسخه جدید چری آریزو6 به ایران، رقابت سنگینی میان این دو خودرو اتفاق بیافتد.

حال باید منتظر بود و دید که آیا روند آزمایش و بازارسنجی این خودرو مثبت خواهد بود یا خیر؛ که درصورت مثبت بودن، احتمالا باید منتظر حضور قوی این خودرو در سال آینده خواهیم بود.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان، میتوانید تصاویر ارسالی از نمونه آزمایشی جک X7 و J7 را در زیر مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. امان از چینیای ناکار بلد و تقلید کننده …
    من فکر کردم خودروی مذکور کیا هست نه جک

    1. سلام. تاکنون کیا هیچ پیکاپی تولید نکرده؛ پس شما چطور بین چیزی که تولید نشده و جک T8 که درحال تولیده رو شبیه به هم میدونید؟!!!!

  2. کاش ما هم از این چینیهای نا کار بلد تقلید کننده در اقتصاد وصنعتمون تقلید میکردیم به جای اینکه به همه دنیا از بالا نگاه کنیم و انگ بزنیم کاش این توهم رو از خودمون دور کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا