مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراخوان 143 هزار خودرو توسط هوندا؛ ایربگ‌های کشنده!

هوندا در اعلامیه‌ای ،خودروهایی که از ایربگ‌های ساخته شده توسط شرکت Daicel استفاده می‌کنند؛ فراخوان کرده است. حدود 143 هزار خودروی این کمپانی ژاپنی، به این نوع ایربگ‌ها مجهز هستند. این ایربگ‌ها بسیار خطرناک بوده و جان سرنشینان خودرو را تهدید می‌کنند.

w

فراخوان هوندا پس از بررسی  علت مرگ دختری 17 ساله که سوار بر خودرو Civic بود، انجام گرفته است. در این سانحه رانندگی، ایربگ با فشار بسیار زیادی باز شده و به سمت گردن سرنشین تیغ هایی را رها کرده و او را کشته است.

سخنگوی کمپانی هوندا، Misato Fukushima؛  با اعلام این خبر گفته است: «میزان هوای وارد شده به کیسه هوا و سرعت عملکرد آن کافی نیست.»

این ایربگ‌ها ساخت شرکت Nihon Plast از زیرمجموعه‌های کمپانی Daicel هستند. این ایربگ‌ها جایگزین ایربگ‌های ساخته شده توسط کمپانی تاکاتا بودند. شرکت Daicel در حال حاضر با همکاری هوندا، در حال فراخوان خودروهای معیوب بوده و ساخت ایربگ را متوقف کرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا