مکمل بنزین
گوناگونخبر

بودجه 1400 از مالیات خودروهای لوکس

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 جزئیات جلسه امروز این کمیسیون درباره اخذ مالیات از خانه‌های خالی و خودروهای لوکس را تشریح کرد و گفت: مقرر شد تا کارگروه مربوطه هر چه سریع‌تر تشکیل‌شده تا بر اساس معیار و ملاک‌هایی میزان اخذ مالیات از خودروهای لوکس را تعیین کند.

علی‌اصغر خانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، در تشریح مصوبات جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: در این جلسه موضوع اخذ مالیات از خانه‌های خالی و ایجاد درآمد از این محل برای دولت موردبحث و گفت‌وگو قرار گرفت. وی افزود: پس از بحث و تبادل‌نظر دراین‌باره با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق 2 هزار میلیارد تومان از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی در سال 1400 برای دولت درامد پیش‌بینی شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با اشاره به مصوبه دیگر اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه امروز، بیان کرد: موضوع دیگر بحث اخذ مالیات از خودروهای لوکس بود که مخالفان و موافقان این موضوع دیدگاه‌های خود را مطرح کردند. خانی بابیان اینکه اعضای کمیسیون با اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال آینده موافقت کردند، گفت: پس از تبادل‌نظر دراین‌باره مقرر شد تا کارگروهی تشکیل شود و بر اساس قیمت خودروهای لوکس و معیارهای دیگر مالیات‌هایی برای این خودروها تعیین کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اضافه کرد: مقرر شد تا کارگروه مربوطه هر چه سریع‌تر تشکیل‌شده تا بر اساس معیار و ملاک‌هایی میزان اخذ مالیات از خودروهای لوکس را تعیین کند تا پیش از ارسال گزارش کمیسیون تلفیق برای بررسی در جلسه علنی این موضوع نیز در بخش درآمدی بودجه تعیین تکلیف شود.

بر اساس این گزارش، مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1400 باید در جلسه علنی نیز به تصویب برسد و درنهایت با تائید و تأکید شورای نگهبان تبدیل به قانون می‌شود.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا