مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش SX5 توسط خودروسازی فردا اعلام شد

شرکت خودروسازی فردا شرایط فروش فردا SX5 محصول جدید خود را مجدد ویژه دی‌ماه 99 اعلام نمود. در این شرایط همانند شرایط فروش قبلی قیمت خودرو با کسر 40 میلیون تومان تخفیف، 589 میلیون تومان اعلام‌شده و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید فردا SX5 با موعد تحویل 60 روزه اقدام نمایند. پنجاه درصد از وجه خودرو در زمان ثبت‌نام و بیست درصد نیز به‌صورت یک‌ماهه از مشتری دریافت می‌شود. سی درصد مابقی قیمت نیز در زمان تحویل خودرو از خریدار اخذ خواهد شد. سود مشارکت شرایط فروش فردا SX5 نیز 18 درصد در نظر گرفته‌شده است.

در تکمیل این خبر باید بگوییم که این شرایط فروش دقیقاً همانند شرایط فروش ماه قبل است.

اما اگر بخواهیم نگاهی کوتاه و مختصر به این خودرو بکنیم باید بگوییم که فردا SX5 یک کراس اوور شهری است که به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه قدرت 123 اسب بخار را با گشتاور 151 نیوتن متر تولید می‌کند و کد فنی 4A92 را دارد که نشان می‌دهد این موتور بر روی اکثر خودروهای چینی مثل زوتی آریو سایپا نصب‌شده است. این پیشرانه که مهندسی قدیمی میتسوبیشی را دارد، به زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز شده است که می‌تواند استاندارد آلایندگی یورو 5 را اخذ کند. جعبه‌دنده این خودرو از نوع اتوماتیک و CVT است که تمام قدرت پیشرانه را  را به چرخ‌های جلو می‌رساند. جعبه‌دنده فردا SX5 جز نسل سوم سیستم‌های انتقال قدرت پیوسته به‌حساب می‌آید و تا حدی سرعت عمل بیشتر و جرم کمتری را نسبت به نسخه‌های قبلی جعبه‌دنده های CVT دارد اما بازهم به نظر می‌رسد برای این خودرو با هم‌چین وزن و قدرت موتوری، گیربکس CVT بسیار ضعیف باشد.

سانروف، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، دوربین عقب، سنسور پارک، تنظیم حالت رانندگی جعبه‌دنده و… ازجمله آپشن های کراس اوور جدید خودروسازی فردا است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا