مکمل بنزین
خبر

لیموزین آئودی را ببینید

 A8L Extended نام محصول جدید آئودی با لباس یک لیموزین است. آيودی برای گسترش نسل A8 با سفارش یک فرد اروپایی اقدام به ساخت یک مدل ۶درب با ۶ صندلی از این خودرو کرده است. کارشناسان این خودرو یکسال زمان خود و همچنین هزینه بالایی صرف کردند تا بتوانند به یک محصول ایمن و کامل دست پیدا کنند. آنها برای رسیدن به شاسی ایمن در ابعاد لیموزین و ظاهر قابل قبول تلاش فوق العاده ای انجام دادند که نتیجه آن یک محصول فوق العاده شد.

Audi-A8_L_Extended-2016-800-01

طول محور محصول قد بلند آئودی ۴.۲۲ متر بوده و طولی برابر با۶.۳۶ متر دارد که ۱.۰۹ متر بیشتر از مدل ۴ درب A8L است. این ابعاد فضای کافی برای شش نفر را محیا می‌کند تا به‌راحتی بتوانند بر روی صندلی‌های چرمی کرم رنگ با امکان تنظیم الکتریکی جای بگیرند. همچنین در ردیف آخر از صندلی‌ها برای راحتی سرنشینان عقب  کنسول، یخچال و یک صفحه‌نمایش سرگرمی تعبیه شده است. بدنه این خودرو بطور کامل آلومینیومی بوده و بدنه مجدد در ابعاد جدید طراحی شده است.

Audi-A8_L_Extended-2016-800-05

A8L Extended مجهز به پیشرانه ۳ لیتری V۶ بنزینی با قدرت ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور است. گیربکس ۸ سرعته تیپترونیک نیرو را از موتور به وسیله سیستم AWD کواترو به چهارچرخ منتقل می کند. این موتور می‌تواند لیموزین ۲۴۱۸ کیلوگرمی را در ۷.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ برساند. حداکثر سرعت A8L Extended توسط آئودی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا